Chola Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! Trenger hjelp til å finne en god GPS. For meg er ikke radio og MP3 viktig, men ruteplanlegging er veldig viktig. Jeg kommer til å kjøre budbil med mange små leveringer rundt om kring i oslo. Jeg er ikke kjent i oslo. Fins det GPS som planlegger stopp a, b, c, d og e på samme ruta og finner den korteste/raskeste veien? Jeg trenger å vite om trafikk meldinger og fotobokser. Venter spent Mvh Chola Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Trafikkmeldinger kan du glemme foreløbig.....i Norge. Gpsène jeg kan anbefale når en ser bort fra prisen, den nevnte du ikke noe om Tomtom 720-920-730-930 Navigon 2110-8110 Alle er knallgode Lenke til kommentar
ekm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ingen GPS`er er såvidt jeg vet gode på å "finne korteste rute" med flere stopp pr d.d. Hold deg til en av de "annerkjente" produsentene som Tomtom og Garmin - er endel mer eller mindre ukjente produsenter der både software og kart oppdatertinger er så godt som ikke eksisterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå