PyrionZ Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har vurdert å ta en måneds ferie fra treninga pga jobb nå. Er sånn at når jeg kommer hjem fra jobb så er jeg alltid kjempesliten! Defor orker jeg ikke å trene. Løfter og beveger meg ganske mye på jobb, så føler egentlig at deg gjør monn. Men tenker på "basis øvelsene" (benkpress og slikt), vil jeg tape meg mye på en måneds pause? Takker for svar! : ) Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har egentlig ingen svar men det blir vel ekstra tungt å starte opp igjen med treninga etter 1 mnd pause. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Du vil ikke tape stort, nei. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har hatt to måneder med tilnærmet treningsfri, og kan si så mye som at jeg har tapt veldig, veldig mye på det . har du ikke mulighet til å komme deg én gang i uka på gymmet, for å ta knebøy, markløft, benkpress, roing og militærpress? Det tar en time i uken, og det er jeg helt sikker på at du kan avse om du leiter litt. Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det for å si det sånn. Dog kan det hende at det er en form for grense en eller annen plass, hvor du plutselig går veldig fort tilbake, og min ligger før to måneder. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Skal se om jeg har ork til det, føler at det ikke er noen vits i å trene da jeg er utslitt og jævlig før jeg begynner. Men satser på at det går bra, skal prøve å komme meg dit ihvertfall en gang hver andre uke; ) Lenke til kommentar
synsing Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det kommer jo også an på om du holder matinntaket høyt nok selv om du ikke trener. Når man slutter å trene styrke en periode har man kanskje lett for å gli litt ut på kostholds-fronten også, og da blir man fort litt svakere hvis det går over flere uker. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Ikke i uka, nei. i helgene orker jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå