zeltex Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei Min kjære sa sist søndag at hun ikke lenger følte det var rett å være sammen med meg. Hun har tidligere i forholdet sagt at hun syns det var litt feil at vi ble sammen, da hun helst ville være alene/singel for tiden (en historie jeg ikke vil gå videre inn på her). Men siden hun var så veldig glad i meg ville hun være min kjære. Hun har sagt at hun fortsatt er veldig glad i meg, men ikke kan elske meg da hun føler det blir en løgn både for henne selv og mot meg. Jeg elsker henne fortsatt like høyt, selv etter en uke i dyp sorg. Bruddet kom som lyn fra regnfylte skyer, for vi hadde snakket litt om en type pause, og jeg var villig til det, uasett hvor tungt det ville være uten henne i noen uker. Så kom plutselig samtalen hvor hjertet mitt gikk i tusen og min kjære forsvant. Vi skal på forskjellige sommerferier, hvor vi blir borte fra hverandre i 1 måneds tid. Mitt spørsmål er da som følger: Skulle denne ferien endre henne, slik at hun føler at hun igjen kan være sammen med noen, vil det da være mulighet for at det er meg hun igjen vil elske, eller vil det være en annen person som får dette privilegium? Må jeg prøve og kvitte meg helt med mine følelser for henne, uansett hvor vondt det vil være og bare være en god venn igjen? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 ehm, tror dette er veldig inviduelt, men det beste er nok å kvitte seg med følelsene selv om det er vanskelig. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har vært der selv zeltex. Er best å bare gi slipp på jenta. Jeg vet det er vanskelig når man elsker jenten, men det er det beste for alle parter. Hvis hun er så glad i deg som du sier, vil hun ikke at du skal ha det vondt og jævlig, og jeg regner med at ikke du vil ha det slik heller. Prøv å gi slipp på henne. Det er til begge parters beste. Trist er det, men livet går videre. Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_* Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er i akkurat samme situasjon som trådstarter. Dama slo opp på samme måten, hun var glad i meg, men elsket meg ikke sa hun. Det er helt jævlig ja, og det kom som lyn fra klar himmel på meg. Går egentlig ganske bra nå, er noen måneder siden, men jeg sliter maks når jeg treffer på henne ute eller ser bilder fra fester og slikt hun poster på facebook. Dette er bare min egen erfaring, men mitt tips til deg er som følger: Bryt all kontakt, slett henne på facebook og alt. Ivertfall for en stund til du kommer over henne. Du kan godt fortelle henne hvorfor du ikke vil ha kontakt med henne, slik at hun ikke tror du hater henne. Etter en stund klarer du kanskje å treffe henne igjen uten å bli deppa når du ser henne med nye fyrer, noe som jeg kan love deg skjer fortere enn du skulle ønske. Jeg er nesten over min eks nå føler jeg, men jeg vet at når skolen starter opp igjen til høsten så blir jeg nødt til å treffe på henne hver dag. Det kan bli litt tøft er jeg redd for men jeg håper jeg er helt over henne til da Et annet tips er å treffe nye jenter og pule dem, gjerne onenightstands, gjerne også mindre pene jenter, bare flest mulig. Høres sikkert overflatisk ut, men det hjelper litt på å få vekk tankene fra eksen, hjelper ivertfall på meg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei Min kjære sa sist søndag at hun ikke lenger følte det var rett å være sammen med meg. Hun har tidligere i forholdet sagt at hun syns det var litt feil at vi ble sammen, da hun helst ville være alene/singel for tiden (en historie jeg ikke vil gå videre inn på her). Men siden hun var så veldig glad i meg ville hun være min kjære. Hun har sagt at hun fortsatt er veldig glad i meg, men ikke kan elske meg da hun føler det blir en løgn både for henne selv og mot meg. Jeg elsker henne fortsatt like høyt, selv etter en uke i dyp sorg. Bruddet kom som lyn fra regnfylte skyer, for vi hadde snakket litt om en type pause, og jeg var villig til det, uasett hvor tungt det ville være uten henne i noen uker. Så kom plutselig samtalen hvor hjertet mitt gikk i tusen og min kjære forsvant. Vi skal på forskjellige sommerferier, hvor vi blir borte fra hverandre i 1 måneds tid. Mitt spørsmål er da som følger: Skulle denne ferien endre henne, slik at hun føler at hun igjen kan være sammen med noen, vil det da være mulighet for at det er meg hun igjen vil elske, eller vil det være en annen person som får dette privilegium? Må jeg prøve og kvitte meg helt med mine følelser for henne, uansett hvor vondt det vil være og bare være en god venn igjen? It`s OK mac, føler med deg. Kjipeste er når man elsker damen som bare rakker`n og hun ikke gjengejlder følelsen. Been there. Anyway, ta deg en velfortjent ferie, og prøv å ikke tenk så mye på henne. Det er ikke lett, men har du gode venner rundt deg skal du nok komme deg gjennom dette. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er litt komplisert, for vi er gode treningsvenner og sitter begge i styret i vår langrennsgruppe. Så forslagene om å bare kutte henne helt ut vil jeg ikke gjøre. Men jeg skal ta ferien nå for å tenke på alt annet. Takk for ordene og tiden deres. En eller annen smart person har vel sagt noe som "Tiden leger alle sår". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå