Enceladus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hva kaller man en slik lampe man kan gjøre lyset svakere og sterkere ved å vri på en bryter? Jeg er på utkikk etter en slik. Hvor kan jeg kjøpe en? Kom gjerne med forslag til butikker både på nett og utenom Endret 30. juni 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er ikke en lampe du er på jakt etter, det er vel en dimmer? Gå inn på www.biltema.no/ og søk etter "dimmer" Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tror han leter etter en lampe som du KAN dimme.. Altså, dimmer + lampe inkl. Dette finner du vel i det fleste butikker som har lamper.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Ja det er dimmer pluss lampe i ett sett jeg er ute etter Den skal has på rommet mitt. Er så irriterende å bare ha en lampe i taket som enten gir meg helt mørkt rom eller helt lyst rom. Ikke noe midt imellom eller en gradient alt etter hvilken stemning jeg er ute etter. Hehe takker og bukker. Hva skulle jeg gjort uten forumet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vet dessverre ikke om en slik lampe.. Men jeg må si jeg er enig om at dette er et vel gjennomført og systematisk forum, har redda meg mange ganger! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg finner ikke noen lampebutikker i Bergen Noen som vet hvor de er? Lenke til kommentar
sull Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Gulesider er din venn i dette tilfellet og jeg tenker dette er lampen du leter etter Endret 4. juli 2008 av sull Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Tusen takk Sull, det var nøyaktig en slik lampe jeg hadde i tankene. Da blir det lampehuset! Endret 4. juli 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå