Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ICQ problemer gjennom en D-Link 804


Anbefalte innlegg

HEI!

Jeg kommer ikke på net med ICQ gjennom en D-link 804 router/fw. Jeg har forsøkt "ALT".

Jeg har åpnet for ICQ i "basic setup" og jeg har åpnet alle porter for min IP og jeg har forward port 5190 til min pc sin port 5190, samt portrange i ICQ. Noen som har en ICQ som fungerer 100% (så langt det kan sies) gjennom en D-link 804, som kan gi meg alle innstillinger i router og ICQ?

Jeg ville bli meget taknemlig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HEI!

Jeg kommer ikke på net med ICQ gjennom en D-link 804 router/fw. Jeg har forsøkt "ALT".

Jeg har åpnet for ICQ i "basic setup" og jeg har åpnet alle porter for min IP og jeg har forward port 5190 til min pc sin port 5190, samt portrange i ICQ. Noen som har en ICQ som fungerer 100% (så langt det kan sies) gjennom en D-link 804, som kan gi meg alle innstillinger i router og ICQ?

Jeg ville bli meget taknemlig..

 

Har du nyeste ICQ?

Lenke til kommentar

Er det ingen som kan hjelpe en stakkar her? ;)

Det må da finnes flere enn meg med ADSL og en D-link DI-804 som bruker ICQ?? Jeg får grønn blomst, men finner ingen av mine venner online, selv om de er det. Og etter en lang stund, blir den gul.. med en feilmelding om at den kobler seg automatisk på igjen når den finner net.

Lenke til kommentar
Er det ingen som kan hjelpe en stakkar her? ;)

Det må da finnes flere enn meg med ADSL og en D-link DI-804 som bruker ICQ?? Jeg får grønn blomst, men finner ingen av mine venner online, selv om de er det. Og etter en lang stund, blir den gul.. med en feilmelding om at den kobler seg automatisk på igjen når den finner net.

 

Prøv Trillian....

Lenke til kommentar

Tusen takk for tipset, men nå har det seg sånn at jeg bruker, og forsatt ønsker å bruke ICQ. Grunnen til problemet er at jeg har flyttet, fra trådløs ISP, uten router, til en bolig hvor jeg må ha router.. da vi deler adsl.

 

Det som er enda mer merkelig, er at det fungerte i dag tidlig.. (!) uten at jeg har gjordt noen ting de siste dagene, siden jeg ikke har fått noen tips om hva jeg må gjøre. Men nå på kvelden fungerer det ikke.

 

Fortsatt glad om noen med en D-link 604 og ICQ kan gi meg et hint.

 

Har forsøkt med statisk ip fra router i dag, men det hjalp heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...