Pallantir Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg snubler videre på mitt forsøk på å få Firefox til å fungere for meg. Det meste er vel unnagjort (unntatt å få alt+s til å funke for å legge til innlegg i forum), men denne er irriterende: Når jeg hører på NRK nettradio, har jeg et stort vindu med en idiotisk visualisering, og de vanlige kontrollene (valg mellom kanalene, valg av bitrate, søkefunksjonen osv.) er ikke der i det hele tatt! Betyr det at man må bruke IE til dette, eller er det bare det at jeg ikke har funnet en funksjon for å slå av visualiseringen? (F... der prøvde jeg rent automatisk å legge til innlegg med alt+s igjen...og åpnet HiStorikk-menyen!) For å si det: Dette er hvis jeg åpner Alltid Nyheter med denne linken: http://nettradio.nrk.no/php/includes/chann...n&quality=h Åpner jeg den fra NRK, får jeg alle kontrollene, men jeg får ingen lyd. Den vil bare ikke spille! Endret 30. juni 2008 av Pallantir Lenke til kommentar
Encoded Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Enkelte sider er (desverre) spesielt tilpasset for Internet Explorer motoren. Det finnes antakeligvis dusinvis med måter å løse det på, men den absolutt enkleste i de fleste tilfeller er IE Tab. Det er en extension som lar deg bruke IE motoren i Firefox, du kan også definere sider som alltid skal åpnes i denne. Det er ingen *løsning* i den forstand at det løser problemet, men det er en workaround som stort sett fungerer. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kanskje du kunne tatt ett screenshot av hvordan det ser ut? Litt lettere å forstå hva nøyaktig du er ute etter å fikse. Nettradion fungerer perfekt her. Har du siste versjon av både FF og WMP? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Encoded, den hjalp! Dermed funket alt som det skulle igjen! Takk! jH-, jeg hadde siste versjon av alt, men det funket først når det ble kjørt som IE-side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå