Hayer Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! Jeg og noen venner planlegger å kjøpe oss spillservere, men tenkte at det kansje var billigere om vi spleiset på en dedikert server hos f.eks mbit.no. Spm er som følger: Bør vi kjøpe en server og leie co-location? For å hoste rundt 10CS 1.6 server hvilken server trenger man da? Bør vi bruke noen fra utlande(Pga de som regel er billigere?)? Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har hatt god erfaring med Gigahost, raskt og stabilt nett og stabile servere. I tillegg er de utrolig kjappe og greie når man har behov for å bytte hardware eller gjenopprette servere etter eventuelle krasj. Prisene er også svært akseptable. Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kansje dere kan lære og hoste server vis dere har raskt nokt net eller pc ? Så kan noen av dere hoste også kjøpe / leie resten ? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Alle har nok bra'e nok gamer pcer GeForce 9800GTX x 3 Intel Quad Extreme 4GB Ram 1200mhz Men ingen har raskt nok nett :/ Alle sitter på en 1800/300kbps *Btw; før noen nevner Co-Location, vi har alle bare gamer pcer å ingen av oss har lyst til å sende de vekk P: Endret 1. juli 2008 av Hayer Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Får jeg hosta mange servere på den her da http://mbit.no/dedikert? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 *bump med spm * Denne http://www.gigahost.no/?page=dedikert (#5) er jo billigere en www.mbit.no sin. Noen som vet om de har noen "skjulte"-avgifter som jeg må passe meg for? Og igjen; Hvor mange CS1.6 Servere kan den kjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå