moon_blood Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Er det noen her som kjenner til noen band som spiller samme typen musikk som Alter Bridge? Ble helfrelst jeg altså, kongemusikk! Og jeg som alltid har vært tung, tung, tung i musikkveien. De må virkelig være noe for seg selv, or what? Endret 30. juni 2008 av moon_blood Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 eh. Alter Bridge er jo egentlig bare Creed... såeh, sjekk Creed du Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kan jo anbefale Shinedown. Musikken deres er litt i samme gate som Alter Bridge. Må også si meg enig, Alter Bridge er et utrolig bra band. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Kan jo anbefale Shinedown. Musikken deres er litt i samme gate som Alter Bridge. Må også si meg enig, Alter Bridge er et utrolig bra band. Thnx there, m8. Alter Bridge tror jeg må være et av de beste banda jeg har hørt. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Alter Bridge er veldig bra og har kommet ut med 2 sterke album. Et helt klart bedre band enn Creed, som dog har et par go låter. Myles Kennedy er en fantastisk vokalist, og du kan jo sjekke ut hans tidligere band, The Mayfield Four, selv om det ikke er helt i samme gate som AB. Seether kan også være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 AB er det jeg ønsket Creed skulle være da jeg hørte på de. Stapp er visstnok keen på reunion, men det må de for guds skyld ikke gjøre. Synes kanskje de minner litt om STP (Stone Temple Pilots) og Velvet Revolver (samme vokalist i begge disse). Noen av sangene til Nickelback og Staind, kan kanskje gi deg litt. Til tider kan de minne litt om Queensryche også, men nå bynner jeg å gå litt ut på viddene. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sant så sant, STP er veldig likt AB, bare litt roligere sånn generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå