Vetlite Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei Kikka fort igjennom her men fant ikke noe om emnet. Jeg sliter med å sende sms. Sms'en kan godt bruke 2 timer før den når frem til mottaker eller at jeg får melding om at den ikke kunne sendes. Når den ikke kan sendes hender det at mottaker får sms'en alikevel. Dette er irriterende for stakkaren som får 5-6 smser siden jeg forbrilsk prøver å sende meldinga som tilsynelatende ikke er sendt. I "sendte meldinger" er den bare sendt en gang! Tele2/netcom- buskerud. Men har hørt om problemet av en i NordNorge også. Telenor fungerer utmerked hele tiden, så jeg vurderer å bytte opperatør igjen. Noen andre som sliter med netcom/Tele2 med dette? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har tele2 her,men ingen probl. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Kan jo legge til at MMS går fint. Sist jeg hadde netcom så sleit jeg med det samme problemet, ca 2-3 år tilbake. Trodde det var mobilen som streika da. Nå har altså det samme problemet igjen her når jeg byttet til et netcomnett. Har ikke pratet med tele2 om problemet, tenkte jeg skulle lufte det her først. Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tele 2 sine driftsmeldinger hadde tidligere i dag en notis om problemer med sending av sms. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 tele2 er ræva. det samme gjelder netcom. Hvordan våger de å forsøple naturen ved å bygge et amatørnettverk som halvveis fungerer. Telenor er kanskje dyrere, men du får PERFEKT linje. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Det går treigt fordi den svenske etteretningstjenesten må få lese meldingen før den når mottager. Slikt tar tid vettu Endret 30. juni 2008 av HaraldCL Lenke til kommentar
schlingy Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) slettet Endret 20. juli 2008 av schlingy Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Har sendt mail til Tele2, tar tid før de svare ser det ut som. Virker sånn at jeg sliter med å sende til telenornettet, bare en innbilning kanskje... Må vi betale for disse duplikatmeldingen tro? Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) tele2 har prob med sms siden igår. feilsøking pågår. dere blir ikke fakturert for duplikate meldinger, og ja det er mange som opplever det. *jobber på tele2 kundeservice* Endret 1. juli 2008 av boratsmom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå