gnukk Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 hmm, postet dette i et annet forum også, men det er ikke like mye aktivitet der virker det som, sorry Jeg har tenkt å kjøpe meg en ask c20, og lurer på om det svarer seg? er den noe bra? noen som vet hvor stort bilde man kan få osv. ? http://www.ask.no/projectors/specification...j=c20&category= Lenke til kommentar
gnukk Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 ingen? hadde vert greit å visst om dette er en ok projektor.. har søkt i forumet, men finner ingenting om ask c20 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 har skrudd, kalibrert, reparert og pakket ask projektorer, hadde vanvittig mange feil (et år siden), pixelfeil politikken deres var skremmende da, vet ikke om det har endret seg etter at de flyttet produksjonen til malaysia (tror jeg det var hvis jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
gnukk Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 hmm, høres ikke bra ut Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 som sagt, jeg vet ikke om de har skjerpet seg eller ikke, dessuten båket de noe styggjævlig (tenker på c100, c80 og m5), det hjelper lite at på f.eks. pcutstyr.no så står det whisper-quiet at 34 eller 35 dB du bør i alle fall se og høre den før du kjøper (mitt råd), da unngår du å kjøpe katta i sekken edit: Garanti: To år på deler og arbeid, 90 dager/500 timer på pære pærene er også grisedyre bare så det er sagt Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 kjøp heller den nyeste til sony, vpl-cs5 Lenke til kommentar
gnukk Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 jeg får asken for 6-7000... har ikke så mye penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå