S.Langeteig Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! Har en bærebar data her som skjermen er knust på takket være en softgun kule. Skjermen er 14" tenker jeg. Spørsmålet mitt er da, Hvor mye koster det å fikse/skifte den skjermen? - stlangeteig Lenke til kommentar
Benjamin Alexander Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! Har en bærebar data her som skjermen er knust på takket være en softgun kule. Skjermen er 14" tenker jeg. Spørsmålet mitt er da, Hvor mye koster det å fikse/skifte den skjermen? - stlangeteig Hvordan du fikk stelt i stand dette er jo et spørsmål du dypt inne i deg selv må stille! Lenke til kommentar
S.Langeteig Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Hvilken PC er det? Det er en gammal Dell Latitude D510 Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tja, panelet fra dell koster fort 1500 spenn, inkl evt jobben med å bytte, ser du fort på en prislapp på 2-2.5 tusen. Kort sagt, "billigere" å kjøpe ny pc, og heller koble den gamle på tven og bruke den som mediapc. Lenke til kommentar
S.Langeteig Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Tja, panelet fra dell koster fort 1500 spenn, inkl evt jobben med å bytte, ser du fort på en prislapp på 2-2.5 tusen. Kort sagt, "billigere" å kjøpe ny pc, og heller koble den gamle på tven og bruke den som mediapc. Ok. Tenkte meg det. Alt skal være så dyrt vett men men. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå