Blakvist Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hva mener du? På forhånd takk for alle svar og kommentarer Endret 30. juni 2008 av Blakvist Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Stilig at bladene er nesten parallelle. Det er desverre altfor mange og tydelige kontraster i bakgrunnen, så den blir veldig forstyrrende. Ellers et kult motiv. Prøv igjen, kanskje det finnes en bedre vinkel edit: bladene synes jeg var greit skarpe, og de kraftige skyggene på de nederste bladene gjorde seg godt. Det er bare bakgrunnen som ødelegger, slik jeg ser det. Endret 30. juni 2008 av Steffenm Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Burde hatt en advarsel for epileptikere dette bildet. Med det mener jeg at bakgrunnen ble veldig kaotisk som steffen har påpekt. Edit: I etterpåklokskapens lys ser jeg at åpningskommentaren var i overkant flåsete, men lar den stå foreløpig. Var ment å understreke et poeng, så jeg håper du ikke tar det ille opp. Endret 30. juni 2008 av Lynx1 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg reagerer mer på de lyse partiene på bladene enn bakgrunnen. Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg reagerer mer på de lyse partiene på bladene enn bakgrunnen. Hva mener du? Kan du utdype? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Nei, altså, de andre har nevnt bakgrunnen som kaotisk. Jeg syntes de sterke kontrastene på bladene var mer hemmende enn bakgrunnen. Men det er mulig at jeg er litt sær. Edit: Jeg la ikke merke til tittelen. Endret 30. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå