Gå til innhold

Hvor mange ganger kan jeg installere Flight Simulator X med samme licens nøkkel?

Anbefalte innlegg

Kjøpte Flight Simulator X for en stund siden og installerte det på PC`en min. I mai installerte jeg det enda en gang på en bærbar PC jeg har. Problemet er bare at denne maskinen nå er så godt som ubrukelig, skal derfor kjøre en formatering. Noen som vet om jeg kan installere Flight Simulator X enda en gang etter jeg har formatert? Kan jeg altså installere det 3 ganger med samme licens nøkkel?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

du kan installere det så mange ganger du vil på hvilken som helst maskin. tror ikke ms bryr seg om det.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Det skal etter hva jeg forstår ikke være en begrensning i antall ganger du kan installere Flight Simulator X på den samme PCen med den samme konfigurasjonen (hardware), men om du oppgraderer PCen eller velger å installere spillet på en annen, må du ringe Microsoft og be de aktivere det på nytt. Det er måter å omgå dette, men en kjapp telefonsamtale til et grønt nummer (håper jeg) betyr neppe verdens undergang, og når en tross alt er lovlydig kunde synes jeg det er litt teit å skulle måtte snike i skyggene.

(edit: skriblelief)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...