TypN Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei, er 185 cm og veier 85 kilo har trent dette programmet i ca 2 mnder. Spiser som jeg skal og passer på å få i meg nok av alle næringsgruppene. er utrolig ufornøyd spesielt med A. kan noen hjelpe meg med å forandre på dette 2-splitt programmet: Program A nedtrekk 3x10 50kg sittende roing 3x10 35 kg upper back 3x10 40kg hantel press 3x10 12kg optrekk hake 3x10 15kg scott curl 3x10 10kg bieceps curl 3x10 8kg ( her er jeg utrolig sliten. så vidt jeg får opp armene) rygg hev 3x15 mage 3x20+ Program B Ben Press 3x10 120kg Leg extension 3x10 45kg Leg Curl 3x10 45kg Benkpress 3x10 50kg Skråbenk 3x10 12 kg Pectoral 3x10 35 kg pushdown 3x10 22.5 kg mage 3x20+ kjører uke1: ABA uke2: BAB osv.. Er spesielt ufornøyd med program A da jeg er drit sliten i bieceps når jeg skal ta de siste øvelsene. må gjerne endre programmet totalt, men jeg kommer til å trene 3 ganger i uken. Endret 30. juni 2008 av TypN Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det programmet suger max. Hvem som har laget det vet jeg ikke men, du bør ikke høre på han/henne. Søk litt rundt, og finn deg et fullkroppsprogram istedet. Fokus skal ligge på baseøevelser. (Knapt med tid, makter ikke finne linker, da dette tas opp i annenhver tråd som dukker opp på dette forumet) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) er dette ett program? eller en oppramsing av øvelser? mer jall skal du lete lenge etter, er ikke fan av småøvelser, som Stian89 sier, kjør på baseøvelser.... er ikke sånn at jo flere øvelser man tar jo bedre er det... edit: trykkleif Endret 30. juni 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
neoman Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) dårlig dårlig program. la meg gjette en personlig trener som satt det opp? Å trene baseøvelser er mitt store tips også : ) Fortell litt hva du er ute etter med treningen for å få bedre tips? feks bruker du treningen for å imponere damer, til å støtte en annen sport? eller bare bli stor-sterk? Endret 1. juli 2008 av neoman Lenke til kommentar
TypN Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg trener fordi jeg syns det er gøy! har alltid hatet å være fysisk aktiv, men jeg syns styrketrening er utrolig deilig. hvertfall følelsen jeg får dagen etter. Dessuten ønsker jeg å komme i form og se noenlunde mer attraktiv ut. ønsker ikke å se slik ut: men noe mer som dette: har sett på RYP programmet til tn.no. tenkte jeg skulle prøve meg på det! Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Prøv RYP du! Det er et veldig fint og enkelt program som gir bra resultater. Har kjørt grunnprog. 2 ganger og EM-programmet én gang og er veldig fornøyd Alt er bedre enn den skiten der. Ligner noe jeg fikk av ei dame som jobba der da jeg begynte på senter. Det gikk raskt i søpla for å si det sånn. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 For det første tror jeg ikke du skal bekymre deg for å bli seende ut som han første, for det andre har ikke det noe med program å gjøre, men med kosthold/gener og hvor mye dop du er villig til å putte inn i deg. RYP er fint å sette i gang med! Lenke til kommentar
TypN Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 var vel mest får å gi en pekepint om ambisjonene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå