Otter_3 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Når jeg fikk denne, ble jeg hele tiden kastet ut av det trådløse nettet. Men det ordnet seg ved å laste ned ny WLAN driver fra MSI sine sider. Lenke til kommentar
treningsdagboka-com Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 hvo lønner det seg å kjøpe pc'n fra for å få den raskest da? PS eller NETSHOP? MVh meg Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva er forskjellen på U100-022NE og U100-011NE, det er Wind Black men ingen synlig forksjell? Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvor lege varer PCene med 3-cellers batteri? Er de, de eneste som selges i norge? På PS.no og netshop.no... Hvilkne batterier kan fåes i Norge i dag? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvor lege varer PCene med 3-cellers batteri?Er de, de eneste som selges i norge? På PS.no og netshop.no... Hvilkne batterier kan fåes i Norge i dag? Tror det var litt over 4 timer. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 TO timer er nok mer riktig... Med wifi på. (Jeg har en Wind) Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 kommer de noen gang på lager eller? på den alle butikkene i pris guiden står det at det er 7 dager til de har de på lager.. men i går stå det at det var 1-3 dager igjen på PS.no, men i dag står det 7 dager... og på de andre butikkene har det stått 7 dager i minst en uke nå... kanskje 2 Blir denne PCen mulig å få kjøpt i Norge snart? (Bør jeg vente til den oppgraderte versjonen av MSI Wind kommer?) Den med bedre batteri og HD.. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 [bump] Lurer på det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå