Kizzaz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det 1 gb kortet er loddet til maskinen, og den støtter bare 2 gb totalt...Så du må nok kjøpe et annet 1gb minnekort Lenke til kommentar
djchange Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vil bare (mtp. hva det står i testen ang. lagringsplass/type hos Wind-konkurrentene) legge til at Acer Aspire one også kommer med 80GB HDD og 1GB RAM, da merket som enten A150L (Linux) eller A150X (Windows). Det er kun A110L (Linux) som er "begrenset" til 8GB SSD og 512MB RAM :> Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er dette den ferdige utgaven? Det står SECRET på brikkesettet (ICH7 M) Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvordan er denne med tanke på filmtitting? drar den divx greit? Hva med hd? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har heller bestillt Acer Aspire One. Denne er akkurat litt for stor. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 For hva? Personlig syns jeg Acer One er en lilleputt kontra 901 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er dette den ferdige utgaven? Det står SECRET på brikkesettet (ICH7 M) virker som denne maskinen muligens bruker en ES utgave av det brikkesettet, men tror ikke det er særlig store forskjeller fra dette brikkesettet og til en ferdigstilt versjon. Vil tippe dette er en sen ES, og vil derfor være så og si likt som ferdigstile produktet (vel og merke om det er ES) Virker veldig intressant denne maskinen, eneste jeg savnet litt var Gbit ethernet, men dette er uansett ikke særlig viktig på så svake maskiner... Frister veldig med en slik, oppgradert til 2Gb minne og 250Gb+ HDD, da tror jeg dette blir en liten hendig maskin som sparker greit fra seg... Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 For hva? Personlig syns jeg Acer One er en lilleputt kontra 901 for mitt behov. PCen min skal være så liten som mulig. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 EEE 7" ver. Enda mindre og har nesten like mye lagringsplass Lenke til kommentar
djchange Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ja enda mindre og enda mindre skjerm med en veldig lav oppløsning. Dessuten får man ikke Eee 701 levert fra Asus med 80GB HDD :> Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 I know, for meg er det enten 8,9" eller 10,2" Men EEE1000 skal ikke være like god som Wind, så skal man ha 8,9" så er 901 den beste, men skal du ha 10,2" så er Wind best. Lenke til kommentar
FeYtN Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hmm, ser endelig ut som om jeg har funnet en duganes kandidat til skole/div pc.. Men jeg lurer litt på et par småting: Hvordan er pcen i forhold til å vise filmer i hd kvalitet (Vet du ikke trenger filmer med den oppløsningen på den skjermen, men er no den størrelsen jeg laster ned filmer i...) Om det trengs mye miksing og triksing for å få linux til å fungere på den, eller om det går i det hele tatt.. Og om det er mulig å få noen faktiske mål på hele herligheten, tenkte jeg skulle visualisere hvor stor den egentlig er.. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Leste en test av Wind der de testet en DVD film på den (sikkert lagret på disk) og den fikk skrøyt for god kvalitet, høy lysstyrke osv... Håper den greier Visual Studio 08 Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hmm, ser endelig ut som om jeg har funnet en duganes kandidat til skole/div pc.. Men jeg lurer litt på et par småting: Hvordan er pcen i forhold til å vise filmer i hd kvalitet (Vet du ikke trenger filmer med den oppløsningen på den skjermen, men er no den størrelsen jeg laster ned filmer i...) Om det trengs mye miksing og triksing for å få linux til å fungere på den, eller om det går i det hele tatt.. Og om det er mulig å få noen faktiske mål på hele herligheten, tenkte jeg skulle visualisere hvor stor den egentlig er.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Linux BURDE fungere helt fint ettersom det leveres en egen Linux utgave? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kommer nok til å kjøpe meg en sån en etter hvert.. Men kommer egentlig litt ann på hvor mye penger og om den laptopen skola har å rutte med er no lett og handy Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hmm, ser endelig ut som om jeg har funnet en duganes kandidat til skole/div pc.. Men jeg lurer litt på et par småting: Hvordan er pcen i forhold til å vise filmer i hd kvalitet (Vet du ikke trenger filmer med den oppløsningen på den skjermen, men er no den størrelsen jeg laster ned filmer i...) Om det trengs mye miksing og triksing for å få linux til å fungere på den, eller om det går i det hele tatt.. Og om det er mulig å få noen faktiske mål på hele herligheten, tenkte jeg skulle visualisere hvor stor den egentlig er.. Her har du målene: Dimension & Weight 260(L) X 180(D) X 19-31.5(H)mm 1.0KG with 3 cell battery Kilde er Netshop.no http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=105474 Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hmm, ser endelig ut som om jeg har funnet en duganes kandidat til skole/div pc.. Men jeg lurer litt på et par småting: Hvordan er pcen i forhold til å vise f Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Linux BURDE fungere helt fint ettersom det leveres en egen Linux utgave? Og med tanke på at det er Intel som leverer praktisk talt hele systemet. Normalt er deres brikkesett noe av det som er best støttet i Linux. Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tror dere det er en god ide å putte denne i bilen? Jeg tenker på å skru av skjermen og kjøpe en touch 7" lilliput eller noe. Er lydkortet dugandes? Og til artikkelforfatter; jeg kunne godt tenkt meg å se denne i forhold til andre "ting", f.eks. en fyrstikkeske eller en 15" bærbar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå