Gå til innhold

vurderer å kjøpe ps3, men kommer det noen nye versjoner utover?

dTd

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har veldig lyst på ps3 om dagen, hovedsakelig pga mgs4 og gta4. men det er bare 40 gig utgaven som er tilgjengelig. mener jeg har lest at det kommer et par nye utgaver utover men er usikker på hvor jeg har lest dette, og når slikt eventuelt kommer.

så mitt spørsmål er da, kommer det noen nye utgaver? med større hd og støtte for ps2 spill? egentlig tror jeg ikke jeg har stor nytte av å spille ps2 spill på den men men :p

så har jeg et spm til. den hdn som er på ps3, kan jeg for eksempel legge hd og avi filmer på den og spille de av direkte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det kommer noen flere PS3 versjoner i år, vil de sikkert bli annonsert under E3 messen 14. til 17. Juli.

(Dualshock 3 kontrollere slippes i Europa på fredag, så det er nok ikke utenkelig at de vil lage nye pakker som vil inneholde disse).

Ang. videospørsmålet ditt, ja det kan du. Men du kan ikke f.eks. rippe en fysisk Blu-ray eller DVD film direkte over til HDD. Ellers støttes de fleste mainstream videoformater for avspilling på PS3, f.eks. avi, divx, xvid, wmv etc. :thumbup:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Trur ikke det kommer noen nye versjoner, det har jeg ikke hørt noe sted ihvertfall.. Og programvaren i ps3èn oppdaterer man jo selv, så man har den nyeste programvaren.. Men noen ny versjon kan jeg ikke si jeg har lest om eller noe, Mulig jeg tar feil, men personlig har jeg ikke hørt noe om dette.

Lenke til kommentar

okei takk for raske svar :D

så det er ikke noe problem å koble opp ps3 gjennom nettverk til pcn og overføre .mkv (hd) filmer for eks? det er flott :) slipper jeg å tenke på annen form for mediasenter :D

må nok ha drømt om at jeg leste om ny versjon eller noe jeg da ^^,

Lenke til kommentar
okei takk for raske svar :D

så det er ikke noe problem å koble opp ps3 gjennom nettverk til pcn og overføre .mkv (hd) filmer for eks? det er flott :) slipper jeg å tenke på annen form for mediasenter :D

.mkv støttes ikke, men jeg bruker mkv2vob for å overføre filmen til et annet format som støttes, f.eks. .vob. Det gjøres i en håndvendig på pcen, og man beholder alt av videokvalitet, dolby 5.1 lyd etc. :thumbup:

Ellers er det ikke noe problem å overføre bilder, musikk og video til PS3'en via pc ved hjelp av et program som kan fungere som media server, som PS3 gjenkjenner, f.eks. Windows Media Player, eller TVersity.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Jeg hørte at det skal komme en slim versjon som på ps2. Kan dog ikke si at jeg fikk høre det fra sikre kilder da men. Uansett så kan man ikke vente i all evighet. Det kommer alltid nye versjoner, men en gang må man bestemme seg for å kjøpe. Så lenge du ikke har noe behov for å spille ps2 spill på ps3 så er det vel ikke noe problem å kjøpe nå. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med mitt kjøp av ps3 selv om jeg også alltid føler at jeg må vente med ting. :)

Lenke til kommentar

Okei :)

sitter å titter gjennom prisguiden så er det ingen butikker som har den på lager :( det er litt kjipt... har mest lyst på gta4 eller mgs4 pakke... noen som vet om det finnes gta4 pakke? har sett mgs4 men ikke gta4... satse på at noen lokale butikker har ps3 inne :)

edit: fant ut at det er gta4 pakker og ja, må bare finne en butikk som har det på lager da...

får vel vente til de nye kontrollene kommer og ^^

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...