Mortis360 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror det er fra 1. juli 2008. Den er grei å vite, det er imorgen. Vil ikke dette være ett større avtalebrudd ettersom det ikke står noe om noen slags overvåking overhodet? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, det meste går vi NIX. vel nå tenkte jeg på den trafikken som går ut av landet da. Stemmer bra det, tror stort sett all utenlandstrafikk hos Tele2 går via Sverige. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vil ikke dette være ett større avtalebrudd ettersom det ikke står noe om noen slags overvåking overhodet? Nå har jeg ikke finlest kundeavtalen til Tele2 men det kan godt tenkes at det er avtalebrudd ja. Dersom avtalen brytes fra Tele2's side så kan man vel ikke fortsette å holde avtalen helt ensidig. Kanskje det til og med er en lovlig måte å komme seg unna avtalefestet bindingstid? Bryter Tele2 avtalen så er den jo brutt. NB. Vent til en jurist med peiling på området har uttalt seg før dere gjør noen drastiske avtalebrudd tilbake. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Flere som skal kjøpe seg tele2 kontantkort og bare sende beskjeder som inneholder: "terror, fly,bombe , stockholm,jihad"?. Lurer på om jeg får besøk på døren.... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) nei, du vil bare irritere en politimann i sverige som må lese alt, og han verken vil, eller kan gjøre noe med deg her i norge. du må huske på at selv med denne overvåkninga, så blir det ikke ulovlig å sende slike meldinger, du vil bare forsikre deg om at de vil bli lest av en person i tillegg til en datamaskin. ja, og så vil dette sikkert registreres i en database på ubestemt tid. Endret 1. juli 2008 av tha stoffi Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har fått besøk av PST før jeg, men hadde vært litt morro hvis jeg hadde fått svensker på besøk Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 PST er noe helt annet, OG de har myndighet her i Norge. vil du opplyse oss om hvorfor du fikk PST på døra? jeg ble veldig nysgjerrig nå Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 En idiotisk post på battlefield.no fra meg om Halvorsen. (Idiotisk som at jeg aldri burde ha posta den ) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 med andre ord, folka gjør faktisk jobben sin? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jepp, heldigvis Meget hyggelige folk også forresten ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg