Glennrik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Eg bestilte det til 1995kr hos netshop forige fredag, og det er nå fortsatt på lager, so du burde nå få det. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 De bør ha det inne til 1995,- Kunne noen gjøre meg en teneste forresten? Mål avstanden mellom HDD Rack'et og bakveggen? Da menere jeg fra selve racket, ikke fra viftene, og helt bak til du møter veggen. Der PSU kan sitte. Og så lurer jeg på om det er mulig å ta av kun den nederste delen av HDD rack'et? MVH Gunnstein Lenke til kommentar
dePt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 De bør ha det inne til 1995,- Kunne noen gjøre meg en teneste forresten? Mål avstanden mellom HDD Rack'et og bakveggen? Da menere jeg fra selve racket, ikke fra viftene, og helt bak til du møter veggen. Der PSU kan sitte. Og så lurer jeg på om det er mulig å ta av kun den nederste delen av HDD rack'et? MVH Gunnstein Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ca. 35,6cm fra bakvegg og frem til viftene. Hele rack'et er en hel konstruksjon, så da må du eventuelt kutte av den nederste delen og sette på et ekstra feste i toppen slik at den øverste delen kan henge. Den er festet med popnagler i bunn og med en festebrakett i toppen. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da burde de vel gå med en dobbel liggende og en inn til rack'et. Tenker å løfte den som står inntil rack'et så pass at jeg ganske enkelt kan ha en vinkel som knytter de sammen. Da tenker jeg på en slik i bunn http://www.microcenter.com/image.phtml?id=...&sku=058313 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bør funke greit det ja. Alternativet med trippelradiator er med radbox bak kabinettet på utsiden, eller i toppen slik jeg gjorde. Har du dobbel derimot er det en del flere muligheter i kabinettet, det skal ikke stå på plassen iallefall. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 fikk kabinettet i dag. FY å stort det er og for en finish og kvalitet Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jo større jo bedre. Og ja, finishen er nydelig, så stilrent og enkelt. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Trenger noen innspill på luftflyten i mitt PC-A7010. Vannkjølt med en PA120.3 i topp som trekker luft inn. Er redd det blir litt mye overtrykk, med ditto dårligere kjøling. Hva mener dere? Mulig jeg skal snu de to 120mm i front? (Jeg vil ha frisk luft inn i radiatoren..) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg vurderer dette kabinettet selv Hva er grunnen til at det er en så lav pris på det? Det er 6 vifter inkl. og Full Tower. Endret 11. februar 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Nei, akkurat det vet jeg ikke. Kan ha noe med at det er så "enkelt og rent"? Det er ikke mye fixfax og smarte løsninger som det er på alle de plastikk kabinetta til flere tusen kroner. Det er stilfullt og tid-løst. Har hatt dette nå i drøyt et år, angrer ikke i det hele tatt, løp og kjøp. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Vil Zalman ZM-MFC1 Plus passe inn i dette kabinettet, i og med at kabinettet har en dør? Hvor mye kan de "knottene" bygge ut før døra kjæsjer? Zalman Endret 14. februar 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kanskje litt sent svar, men den passer den ja. Har den i mitt kabinett.... Men jeg har tatt av døra mi nå så får ikke målt no avstand Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ok, Det er bra. Blir det kjøligere med døren av? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Får jo lufta lettere in i maskina så skulle tro det ja... Men det jeg ville anbefale deg er å gjøre rent støvfiltrene dine en gong i bland for det samler seg no så inne granskauens mye støv i de Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, kan tenke meg det. Hvordan er støynivået med standar vifter og døren oppe? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Helt greit på full pupp på vifte styringa men som regel kjører jeg de ned på minimum. Kabinettet står på pulten rett ved siden av meg Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ok, 6 standar vifter er jo ganske bra. Har du overklokka noe? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Kjører 3ghz på q6660 min Men den blir riktig nokk veldig varm pga utdatert cpu kjøler zalman et eller anna edit: har jo ikke lasta opp bilde av kabinettet enda her eller jeg Endret 23. februar 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Wunderbaum? Hvor mye har du de 5 diskene? Kommer det godt med luft mellom de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå