Glennrik Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 I morga kjøme endelig kabinettet mitt, etter lang venting pga. treig postgang, skal sjå om det blir bilder til helga. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, det må du gjøre, bilder er alltid velkommen. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Da er kabinettet og delane på plass Endret 8. august 2008 av Glennrik Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det så tomt ut Tror du må få deg noen flere disker Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hehe, ja, ser nok ganske tomt ut, hovedkortet er ganske lite, men det er eit HD4870 som ste inni der, men blir lite det med i ditta kabinettet :!: Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Da var jeg ferdig, så klart glemte jeg ta bilder av hvordan jeg kappet, men orker rett og slett ikke ta av sidedøren igjen! hehe. Bilder: Satt inn en floppy, fordi jeg har noen drivere som trengs, passet fint i hd-slotsa (a) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Glennrik: Pent og ryddig oppsett det der, iallefall med tanke på at du ikke har kuttet hull til kablene blant annet. Men få deg to-tre disker til, det er det iallefall mer enn nok plass til i det kabinettet. Splinten: Greit oppsett, men med en liten ekstra innsats kan du skjule en del ekstra kabler. P4 kontanten for eksempel er det ikke noe problem å legge bak hk plasta for eksempel + litt annet småfiks. Men ellers greit. Hvordan kappet du bak hk plata? Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tusen takk for det, brukte et par tima for å komme fram til skikkelig løysning, fleire diska blir det nok etter kvart, men blir først ein ny skjerm på meg. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Denne tråden mangler inspirasjons bilder! Ingen som har noen vannkjølte A71 å legge ut? Har tilbrakt mye tid på tegne bordet med dette kabinette nå. Tror det må bli det, men sliter med å få plassert 2stk doble radiatorer. SKAL ha PSU oppe, så lurer på å legge den ene på bunn nede, og så feste en opp til HDD rack'et, men frykter at det rett og slett ikke blir plass :S Får vel evnt. fjerne hele HDD racket da Noen med noen andre gode løsninger? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Mitt er jo vannkjølt, og du finner masse bilder lengre bak. Jeg har dog en trippel radiator i motsetning til dine to doble. Det er mange løsninger med to stk doble radiatorer, og det spørs rett og slett på behovet for harddiskplass osv. For eksempel kan du kansje sette en av de doble radiatorne på framsiden i 5,25 brønnene, og den andre i bunn. Har også lest litt på nett om folk som har planer om å smette en radiator mellom harddiskbrønnene og kabinettets forside, altså ta ut viftene i fronten og sette radiatoren der. Det er kun fantasien som setter begrensninger, og setter du deg ned og måler og tenker tipper jeg du kommer frem til en løsninge etterhvert. Endret 9. august 2008 av Brian Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 altså, jeg prøvde fikse den P4 kontakta bak, men den var rett og slett for kort? xD skjønner ikke hvorfor oO Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hm, merkelig den passa iallefall hos meg. Hadde faktisk litt ekstra margin å gå på i tillegg også. Netshop tror jeg iallefall selger forlengere, så det er ikke noe stress å kjøpe en liten forlenger å legge bak. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Ok, får se hva det blir til! Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Huff hva er det netshop sliter med? har enda ikke sendt pakken...og nå står det leveings dato 27.05.2008 i ordrestatus? Endret 10. august 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Send en mail og spør da, de har kansje gått tom på lager. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Utgått? hva f.... men sølv har de Lenke til kommentar
Anv Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Det er kommet nye modeller av dette, selvfølgelig til høyere pris. Har de sølv av det "gamle" er det jo bare å slå til, har sølv jeg men farger er jo en smakssak. Link til ny modell Endret 10. august 2008 av Anvil Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Øhhh... I'm confused =/ Den er jo billigere...men står jo ikke noe info imotsetning til den jeg bestilte Endret 10. august 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Send mail til netshop og spør om de fortsatt fører dette kabinettet. Du kan jo endre ordren din og velge det kabinettet det ikke står noe på og håpe det kommer. .) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå