Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lian-li PCA71 diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glennrik: Pent og ryddig oppsett det der, iallefall med tanke på at du ikke har kuttet hull til kablene blant annet. Men få deg to-tre disker til, det er det iallefall mer enn nok plass til i det kabinettet. :)

Splinten: Greit oppsett, men med en liten ekstra innsats kan du skjule en del ekstra kabler. :) P4 kontanten for eksempel er det ikke noe problem å legge bak hk plasta for eksempel + litt annet småfiks. Men ellers greit. Hvordan kappet du bak hk plata?

Lenke til kommentar

Denne tråden mangler inspirasjons bilder! Ingen som har noen vannkjølte A71 å legge ut?

Har tilbrakt mye tid på tegne bordet med dette kabinette nå. Tror det må bli det, men sliter med å få plassert 2stk doble radiatorer. SKAL ha PSU oppe, så lurer på å legge den ene på bunn nede, og så feste en opp til HDD rack'et, men frykter at det rett og slett ikke blir plass :S Får vel evnt. fjerne hele HDD racket da :wallbash: Noen med noen andre gode løsninger?

Lenke til kommentar

Mitt er jo vannkjølt, og du finner masse bilder lengre bak. Jeg har dog en trippel radiator i motsetning til dine to doble. Det er mange løsninger med to stk doble radiatorer, og det spørs rett og slett på behovet for harddiskplass osv. For eksempel kan du kansje sette en av de doble radiatorne på framsiden i 5,25 brønnene, og den andre i bunn. Har også lest litt på nett om folk som har planer om å smette en radiator mellom harddiskbrønnene og kabinettets forside, altså ta ut viftene i fronten og sette radiatoren der. Det er kun fantasien som setter begrensninger, og setter du deg ned og måler og tenker tipper jeg du kommer frem til en løsninge etterhvert.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...