Turbo sindre Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Får jeg plass til en 480mm radiator i toppen der om jeg fjerner det "burret" bakerst? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg tror nok at du vil få plass til det;) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 kabinettet er over 600mm dypt, så ja det bør aboslutt gå helt greit. Den harddiskmodulen i toppen bak kan fjernes. Og forresten: 22.07.08 07.08 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 2061 GARDERMOEN Oh yeah, får den muligens i morgen. Da blir det litt Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Fått pakken du ventet på? litt spent på resultatet Endret 24. juli 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jada, pakken er kommet og jeg begynner å bli ferdig med monteringa. Demonterte og klargjorde på onsdagen. I går kuttet jeg hull i toppen og monterte det meste i det nye kabinettet. I dag skal jeg fortsette etter jobb med og kutte noen små hull til i hovedkortplata, før jeg er ferdig med all kutting og tilpassing. Så jeg håper å bli ferdig i løpet av dagen, hvis det går problemfritt selvfølgelig. Endret 25. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Da er endelig pc'n oppe og i funksjon igjen, holder nå på å lufte ut vannkjølinga og litt forskjellig. Laga en mal og tegnet opp på maskeringsteipen. Ferdig kutta og testmonterting for å sjekke passform, litt justering måtte ikke overraskende nok utføres. Ferdig montert. Så var det over til å montere hw, og legge kabler. Monterte til blods. En jævlig irriterende sak som jeg ikke ble helt kompis med, sløyfa hele greia, like greit å ha det åpent. Og en harddiskmodul som nektet å slippe den siste skruen på den siste harddisken min. Satt i en times tid før jeg fikk løs driten, satt som støpt fast, selv når jeg la den på gulvet og la hele kroppsvekta på skrujernet ville den ikke opp. Måtte derfor bryte istykker hele greia for å få plass med en skralle og kopp. Fikk da etter og ha gitt skruen sjokk flere ganger, og en del sliting, samt en hel del upassende gloser, opp skruen til slutt heldigvis. Litt bilder fra ferdig montering. Gjorde det beste jeg kunne med tanke på kabelskjuling, og resultatet ble da ikke så aller verst. Godkjent? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Godkjent ja Må få ut fingern og bestille mit eget snart Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Har du bestilt nå da? Splinten: Har du fått kabinettet? Endret 29. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Hei! Har vært i tr.heim en uke nå. Det står på postkontoret nå, må bare fikse pengene, gikk en del i trondheim! hehe. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Nei tenker jeg bestiller i mårra...skal ha noe annet også 4870 og 1tb harddisk Men åssen sitter toppen på kabinettet? skruer eller popnagler? Endret 30. juli 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hele toppanelet er avtagbart, så jeg regner med at det er skruer eller noe lignende. Jeg husker ikke nå, og har ikke mulighet for å sjekke nå heller. Men det meste er mulig å demontere. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Må bere hoppe på tråden her, har også bestilt meg Lian-li PCA71 i dag, skal bygge ny maskin og har lenge hatt lyst på Lian Li, so no var tida inne. Er domt eg ikkje får det før onsdag tidligast da, men får bere holde ut. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er verdt ventetiden, tro meg. Skal du ha vannkjøling i det, eller satser du på luft? Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Satser på luft, har ingen planer om overklokking, og om eg har skjønt det rett so funker viftene som følger med bra, skal vertfall vere stillegåande. Men veit det kansje bedre du om det er sant. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Viftene som følger med kabinettet er lydløse og flytter greit med luft. Orginalkjølerne til skjerkort og cpu funker også greit, men her kan du få stillere og kjøligere løsninger selvsagt. Men orginalkjøleren duger som regel. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, det veit eg, men reknar med eg må skifte kjølar på skjermkort ganske raskt, har bestilt HD 4870, og det har ikkje akurat verdas beste originalkjølar, so får eg sjå på cpu også etter kvart, Intel sine CPUa er ikkje ekstremt varme, so reknar med at eg kan bruke originalkjølaren ei lita stond før eg skiftar. Men gler meg veldig til eg får kabinettet og delane neste uke. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Da var kabinettet i hus! bilder kommer etterhvert som jeg får begynt å modde det! Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Da var kabinettet bestilt og noen andre go saker ^_^ totalt 6000kr Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 og viftestyring Bare vente litt med å kjøpe vannkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå