Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lian-li PCA71 diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kabinettet er over 600mm dypt, så ja det bør aboslutt gå helt greit. Den harddiskmodulen i toppen bak kan fjernes.

Og forresten:

22.07.08 07.08 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 2061 GARDERMOEN

Oh yeah, får den muligens i morgen. Da blir det litt :dremel:

Lenke til kommentar

Jada, pakken er kommet og jeg begynner å bli ferdig med monteringa. Demonterte og klargjorde på onsdagen. I går kuttet jeg hull i toppen og monterte det meste i det nye kabinettet. I dag skal jeg fortsette etter jobb med og kutte noen små hull til i hovedkortplata, før jeg er ferdig med all kutting og tilpassing. Så jeg håper å bli ferdig i løpet av dagen, hvis det går problemfritt selvfølgelig.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Da er endelig pc'n oppe og i funksjon igjen, holder nå på å lufte ut vannkjølinga og litt forskjellig.

Laga en mal og tegnet opp på maskeringsteipen.

bilde1qk3.th.jpgbilde2rf6.th.jpgbilde3aj2.th.jpg

Ferdig kutta og testmonterting for å sjekke passform, litt justering måtte ikke overraskende nok utføres.

bilde4cy3.th.jpgbilde5ky7.th.jpg

Ferdig montert.

bilde6oi5.th.jpg

Så var det over til å montere hw, og legge kabler.

bilde7iq5.th.jpgbilde8ge4.th.jpgbilde9uu3.th.jpg

bilde10gu2.th.jpgbilde11ai5.th.jpgbilde12ck2.th.jpg

Monterte til blods. :p

bilde13ju2.th.jpg

En jævlig irriterende sak som jeg ikke ble helt kompis med, sløyfa hele greia, like greit å ha det åpent.

bilde14de7.th.jpg

Og en harddiskmodul som nektet å slippe den siste skruen på den siste harddisken min. Satt i en times tid før jeg fikk løs driten, satt som støpt fast, selv når jeg la den på gulvet og la hele kroppsvekta på skrujernet ville den ikke opp. Måtte derfor bryte istykker hele greia for å få plass med en skralle og kopp. Fikk da etter og ha gitt skruen sjokk flere ganger, og en del sliting, samt en hel del upassende gloser, opp skruen til slutt heldigvis.

bilde15qp9.th.jpgbilde16am8.th.jpg

Litt bilder fra ferdig montering.

bilde17cg3.th.jpgbilde18vp3.th.jpgbilde19kz9.th.jpg

bilde20hm6.th.jpgbilde21pt0.th.jpgbilde22xz0.th.jpg

bilde23oc3.th.jpgbilde24pg7.th.jpgbilde25rg5.th.jpgbilde26jq2.th.jpgbilde27kp7.th.jpg

Gjorde det beste jeg kunne med tanke på kabelskjuling, og resultatet ble da ikke så aller verst. Godkjent? :p

Lenke til kommentar

Ja, det veit eg, men reknar med eg må skifte kjølar på skjermkort ganske raskt, har bestilt HD 4870, og det har ikkje akurat verdas beste originalkjølar, so får eg sjå på cpu også etter kvart, Intel sine CPUa er ikkje ekstremt varme, so reknar med at eg kan bruke originalkjølaren ei lita stond før eg skiftar. Men gler meg veldig til eg får kabinettet og delane neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...