Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lian-li PCA71 diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jauda, da har jeg fått ræva i gir og lastet inn bildene på pc'n.

Var og hentet eska på fredagen og pakket den ut nesten umiddelbart da jeg kom hjem i vill spenning. :)

bilde1ft0.th.jpg

Litt av det forskjellige som fulgte med, harddiskfester, skruer og mye dill dall.

bilde2ih6.th.jpg

Ny vs gammelt, bildene sier vel sitt om hvor falleferdig det gamle er. :)

bilde3js4.th.jpg

Utvendig.

bilde4rd6.th.jpgbilde9db5.th.jpgbilde10jr0.th.jpg

Så litt innvendige bilder.

bilde5dr1.th.jpgbilde6nn7.th.jpgbilde7yc2.th.jpg

bilde8pq8.th.jpgbilde11dz6.th.jpgbilde12ur1.th.jpg

bilde13sk0.th.jpg

enjoy :D

Lenke til kommentar

Ja, det gjør det helt sikkert, posten går veldig treigt for tia. Lurer bare på hvor langt tid det går før pakken fra usa kommer. Sendte den med express mail, så håper på det beste. :)

Er dritfornøyd med kabinettet iallefall, gleder meg til å montere alt over i det. For her er det iallefall i motsetning til det gamle plass til å holde på. Må innrømme at det var litt ekkelt å tenke på at jeg skal begynne å skjere løs på den fine toppen etterhvert, men men. Det som også er så genialt med dette kabinettet er at du kan demontere alt, så byggingen kommer sikkert til å gå rimelig greit.

Lenke til kommentar

Du kan som sagt ha strømforsyninga både oppe og nede, så jeg tipper den plata tetter ett av hullene som ikke er i bruk muligens. Har ikke testet, men jeg tror det er det de er til.

2 dager er jammen kjapt, men lurer på om det går like kjapt nå i sommerferien, posten er jo litt på etterskudd med levering iallefall.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Skal ha vannkjøling i den selv etterhvert, men det må litt modding til for å få det pent og optimalt. Men har du kunnskap og ork til det, så kan jeg anbefale dette. Har du dobbel radiator trenger du ikke noe modding siden det er mer enn nok av flater å feste en dobbel på.

Lenke til kommentar

Har oppdatert produktsiden litt nå, men tar vel litt tid før det trer i kraft(merkelig nok). Noen som kan bekrefte at digitalimpuls-prisene er feil? Jeg skal i så fall få de utelukket fra systemet på dette kabinettet.

For øvrig om noen av dere har lyst til å legge igjen en liten brukeromtale, så hadde det vært ypperlig. 

Endret av Expired product
Lenke til kommentar

Ja, jeg var i kontakt med de tidligere over telefon. Og etter mye frem og tilbake kom de frem til at det var lagt ut feil. Altså istedet for 71 skulle det være 17 eller noe slikt de prata om. Det er iallefall et miditower og ikke fulltower de selger, noe som kommer frem når du går inn på siden deres. Så nei, det stemmer ikke, men utrolig nok har de ikke forandret det enda, selv om jeg ringte og påpekte det.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...