Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lian-li PCA71 diskusjon!

Anbefalte innlegg

Hehe, er akkurat det jeg har å.

Eller skal selge min moped nå, siden jeg blir 18 i år.

Men så skal jeg jo ha en bil å kjøre rundt i også, men som du sa forleden, handler jeg dette kabinettet nå, regner jeg med at jeg har plass og kvalitet i noen år fremover så ikke "pc" blir noe tema i nærmeste fremtid. Selv om det er fare for akkurat dette.

Har også en hjemmekino som begynner å bli skranglete nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe sånn er det, alltid noe som må byttes ut. :)OG ja, hvis jeg kjøper dette kabinettet regner jeg med å ha det noen år fremover. Men jeg har sett litt på bildene du postet på forrige side, og fant ut at han hadde lagd hullet unødvendig stort. 24pins kontakten hadde trengt langt mindre plass om han hadde tredd den gjennom hullet på tvers, altså den korte siden. I tillegg kunne han ha lagd hullet så nærme hovedkortet som mulig, og kansje delvis under. Da blir det jo ganske lite synlig egentlig.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Tror jeg satser på at det går, eller at jeg finner på noe lurt. Følger det med slike føtter som du prater om? Eller er det bare de avstandshylsene som man skrur i du mener?

Tipper jeg får det til ja, hvis ikke det går mellom kan jeg bare snitte opp kabelstrømpa på enden og legge lederne mer flatt akkurat i kanten under hovedkortet og bruke sort isolasjonsteip rundt siste cm istedet.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

åja, da så. Da er det jo null problem. Ser plutselig veldig lyst på det nå, må bare få skaffet 117mm hullbor så er alt i boks.

Får bestemme meg iløpet av helga om det blir bestilling eller ikke, blir jo uansett ikke sendt før mandagen nå. Så jeg trenger ikke å bestille før søndagskvelden eventuelt.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Skjermkortet mitt er ganske så langt, er på hele 27cm!

Du kan jo gjøre som dette: http://www.nordichardware.com/skrivelser_img/532/A71_19.jpg

http://www.nordichardware.com/skrivelser_img/532/A71_20.jpg

Er mange muligheter du kan fikse på for å få det pent og ryddig. Det skal ihvertfall jeg!

Hmm, ikke værst. Kunne sikkert tjent noe på å stripse/teipe ting. Nei, vi får se an hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Hehe, morsom leif i emnetittelen. :D

Fant forresten ut at jeg visstnok kunne bruke trehullbor til å borre hullene. Men selvfølgelig hadde jeg bare 100mm og 125mm. Mulig 125mm går bra likevel da, men skal prøve å finne 117mm likevel. :)

edit: faen nå bestiller jeg i morra, nå har jeg fått så sinnsykt lyst på det med all praten rundt det. :)

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Tror jeg må borre innenfra og ut ja, men får se når jeg har kabinettet og borret her fysisk. Føler at monteringa kommer til å ta et par dager med tanke på hvor pirkete jeg skal være. :p

Hm, sølv eller sort? :hmm:

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Hehe, ja det kommer nok til å ta litt tid for meg også, skal faktisk gjøre det bra en gang for alle, har alltid brukt max. 30 min på å bytte kabinett hehe.

ja, bilder hører med når arbeidet er gjort.

Jeg syntes svart er ganske sprekt, også har jeg sorte møbler på rommet som vil stå i stil.

Men på svart så syntes jo støvet ganske så mye mer enn på et sølv.

Det eneste jeg ikke helt liker ved kabinettet er den fargen på rillene på døren, syntes hele kabinettet skulle vært helsvart eller helsølv.. Vet ikke om jeg tør lakke på det heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...