Turbo sindre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Wonderbaum er på plass ja ^^ Ca 2.5tb med harddisker og kommer nokk luft gjennom ja ganske stor avstand mellom de. Ikke at viftene som sitter der flytter så mye luft da.. Kjennes hvertfall ikke sånn ut når jeg setter hånda der.... Se om jeg bytter de ut om jeg gidder Edit: Noen som har no tips på hvordan jeg fjerner fett merker fra dekslene? blir så fort merker Endret 23. februar 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ok, bra luften kommer gjennom. Kan du lukte wonderbaumen? Tar viftene med seg lukten? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Wonderbaum er på plass ja ^^Ca 2.5tb med harddisker og kommer nokk luft gjennom ja ganske stor avstand mellom de. Ikke at viftene som sitter der flytter så mye luft da.. Kjennes hvertfall ikke sånn ut når jeg setter hånda der.... Se om jeg bytter de ut om jeg gidder Edit: Noen som har no tips på hvordan jeg fjerner fett merker fra dekslene? blir så fort merker Prøv med zalo, det er fettoppløsende Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Ok, bra luften kommer gjennom. Kan du lukte wonderbaumen? Tar viftene med seg lukten? Lukta de veldig godt når de var nye Men lukter ingen tingen nå lenger nesten etter jeg har tatt av posen. Men lukta skikkelig vanilje i rommet her ei stund ja Endret 23. februar 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ha skjer med at god kabinettet forsvinner? Lian Li PC-A71 Lenke til kommentar
odderling Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ha skjer med at god kabinettet forsvinner? Lian Li PC-A71 Forsvinner? Netshop tok inn 6-10 i følge prisguiden nå, hadde kanskje noe med at jeg kjøpte meg et Tenker meg at jeg kommer til å kjøpe meg vannkjøling ganske snart og i stedet for å kappe i kabinettet tenkte jeg på http://www.lian-li.com/v2/en/product/produ...amp;ss_index=74 men jeg ser ikke noe salgs ser de har slike topp-lokk på div sider men såvidt jeg ser var det lite info om hvilke lokk som er kompatibel med hvilke kabinetter. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tar du kontakt med netshop/microplex så kan de kanskje hjelpe, har litt lyst på sånn selv Lenke til kommentar
odderling Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tror du de kan ta inn topplokk om en spør de? For det hadde vært fantastisk kjekt. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Verdt å sende en mail å spørre Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Netshop er flinke til slikt, så det ordner seg nokk Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ble innkjøp av samme kabinett til mitt EVGA Classified prosjekt. Finnes det noen sidedører med vindu som er ferdig laget til dette kabinettet eller må jeg finne fram Dremelen og gjøre jobben selv? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Her har du sidedør Lenke til kommentar
odderling Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Tror jeg dropper netshop for modding og kjøp av vannkjøling. Performance-pcs.com selger alt jeg trenger, her er det topplokk som passer http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=24603 så har de og alt av vannkjøling som trengs. Må være en del her som har vannkjølt sitt lian-li, har sett på de bildene tidligere i tråden men det må da være flere? Har så lyst å se hvordan det vil se ut etter vannkjøling og hvordan oppsettet er lagt opp. Endret 16. august 2009 av odderling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå