Splinten Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei, har planer om å kjøpe meg dette kabinettet: http://lanseringsguide.hardware.no/product...productId=85031 Men ser at det er 2 forskjellige typer, en A og B. Noen som vet hva denne forskjellen er? Er det BTX og ATX bokstavene står for, ihvertfall det jeg tror. Mvh Philip Spernes Endret 12. juli 2008 av Splinten Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 A er for sølv farget og B er for svart farget. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Åja, det var ikke større forskjell nei. Takktakk for svar! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Akkurat det samme lurte jeg på selv, sitter nå egentlig å holder på kjøp knappen hos Digitalimpuls. Men de kategoriserer der kabinettet som miditower, men det stemmer jo ikke? I tillegg er det ikke noe bilde av det der, men regner med at det er samme kabinett siden produktnavnet stemmer? LINK Endret 8. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 ja, er akkurat på denne siden selv, det står jo at både A og B er sorte + at det er miditower?. Ingen av disse tingene stemmer vist. Prøvd sende mail til dem, men dårlig med svar å få. Tenker det samme som deg ut i fra andre sider. Digitalimpuls er jo fortsatt billigst! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Ja, og ganske mye billigere også, datakjeden skal ha 2211kr for samme kabinett, prisen forandres når du velger butikk, og prisen skyter fra 1900kr til 2200kr. Sendte mail til de og spurte om de kunne matche prisen på 1590, og det kunne de desverre ikke, og jeg betaler pina meg ikke 2200kr for det. Kan sende mail til digitalimpuls nå jeg også ang dette, så får jeg se om jeg får svar i morgen. Når var det du sendte mail til de? edit: Skal prøve å ringe de i morgen også, for å være sikker. værste jeg vet er å sitte å vente på mail som jeg ikke aner om jeg vil få svar på eller ikke. Kommer med tilbakemelding i morra. Endret 8. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, er overraskende billig vil jeg si! Har vel drøyt ventet på mail en uke nå, så tror ikke jeg ble "Hørt". Ja, kom gjerne med tilbake melding når du har fått ringt de! takknemmelig for det! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Jaja, da har jeg desverre dårlig nytt å komme med, det var tydeligvis for godt til å være sant. Ringte til Digitalimpuls i dag, og fikk etterhvert greie på at de hadde lagt ut feil produktnavn. Kabinettet de skulle legge ut var 17 og ikke 71 som det stod på siden, og det var også derfor det var merket miditower, av den grunn at 17 er miditower. Så de har altså ikke kabinettet i det hele tatt, ble litt skuffet. Nå er da billigste konkurrent på 2200kr. Skal sende enda en mail til datakjeden i dag og spørre om de kan presse det ned til 2000 iallefall, håper inderlig det. edit: Billigste blir da og bestille fra datakjeden via netshoppen og betale frakt, da kommer det på 2100kr ca. Endret 9. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
korp Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg kjøpt mitt Lian Li fra SHG. Sparte kr. 400 i forhold til "norske" nettbutikker. SHG's kabinetter kommer ikke frem i prisguiden. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Du betaler dansk moms når du bestiller derifra, betyr det at man slipper unna den norske momsen også? Hvor mye vil de ta i frakt? Hva ble totalprisen på ditt kabinett når du hadde det hjemme, altså med alt av ekstra inkludert? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er dette et godt kabinett eller hva? Sitter å vurderer et nytt kabinett her selv. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er jo lian-li så jeg regner med at det er kvalitet. I tillegg kan du ha hele 3 strømforsyninger i det. Jeg skal ha vannkjølinga inni det også, derfor skal jeg ha akkurat dette kabinettet, da det har nødvendig plass. Fikk også tittelen 100% Kickass product Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Bah, dårlige nyheter du kom med nå da! Ja, regnet nesten med at den var en skrivefeil. Shg? de har vel et lager i norge så man slipper betale toll, moms etc. iforhold til det som står der om jeg har forstått det rett? Edit: datakjeden, si at du har en kammerat som også handler det om "vi" får det for 2000kr, burde hjelpe litt det! Takk for svar! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ja, ble litt skuffet selv. Dermed blir det billigste alternativet så langt å bestille fra datakjedens netshop til 1999kr, og betale frakt i tillegg. Blir totalt ca 2100kr for meg da. Med mindre SHG er noe alternativ selvfølgelig, derfor sitter jeg her i spenning til korp kommer med tilbakemelding på hvordan handel hos SHG fåregår. Men jeg har enda ikke funnet et bedre kabinett, ikke til en fornuftig pris iallefall, så det er vel verdt 2k. Regner med at det kommer til å holde noen år, og det skal få æren av å avløse mitt 5år gamle kabinett som er sterkt preget av hjemmemekkløsninger for tiden. Endret 10. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Bestilte fra netshop igår kveld, og henta det på hentabua i oslo idag. Ble overrasket over hvor lett kabinettet er iforhold til størrelsen. Så nå er det bare å få i seg litt mat, og begynne på overflyttingen av hardware. Ble sort såklart. Endret 10. juli 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) damn you! ja det er lett, fordi hele greia er i aluminium, kansje like så greit at det ikke veier like mye som et blylodd. Bilder må du selvfølgelig legge ut etter monteringa. Tror jeg driter i mer venting egentlig, kommer sikkert til å bestille fra datakjeden til slutt likevel. Endret 10. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Anv Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Prisen på Netshop er da meget bra, det kostet ca 2.400 da jeg kjøpte mitt. Er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Datakjeden tar mindre i frakt Blir billigst der uansett. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg betalte 1995kr, eller, var bursdags gave da men. De 6 viftene som følger med er meget støysvake, i mine ører værtfall. Skal se om jeg får tatt noe bilder ettervært også. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 På tester står de at de støyer greit nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå