kleppemeister Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) I dag skulle jeg installere Crysis, men viser seg at dvd drevet ikke vil lese discen. Den vil lese alle andre disker jeg har av spill, på DVD og CD. Det som skjer er at, når jeg putter Crysis dvden i drevet, så går den en stund. Men kommer ikke noe opp på skermen min. Så går jeg inn i Min Datamaskin, sjekker om det er noe ikon på DVD drevet, ingen ting, double klikker på dvd iconet. Den starter å gå litt, får den sier. Please Insert a Disc into Drive E. Jeg har en Optiarc Sony Nec AD7173A. Har søkt rundt på div forums og google, men finner ikke noe som jeg finner ut av. Optiarc Sony Nec Drev side <-- Link til DVD drevet mitt. Noe tips om hva jeg kan gjøre for å få den til å lese Crysis discen? Har det noe med DVD protection eller noe i den duren å gjøre? Installerte akkurat mitt gamle Pineer Drev fra... gud vet hvor langt tilbake i tiden. 6 år gamelt eller noe sånt. Det kan lese disken. Men sliter med de fleste andre disker, fordi det er så voldsomt slittent. Så hvordan kan jeg få mitt Sony Nec Optiarc til å lese discen? Endret 30. juni 2008 av kleppemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå