DR.Ekka Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Når det kommer masse folk og jeg begynner å skyte, går fps'en til 50 eksakt og blir der i noen sekunder, før den går opp igjen. Har en kamerat med akkurat samme hardware, men han har ikke samme problemet. P4 2,4 ghz ti 4400 512 mb ddr 333 asus p4b 533-v Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 hÆredud hva er probmemet med 50fps??? du får ikke 1000 selv med god pc. Lenke til kommentar
joac Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Når det kommer masse folk og jeg begynner å skyte, går fps'en til 50 eksakt og blir der i noen sekunder, før den går opp igjen. Ok, hva bruker du til å måle fps? Hvis du bruker cs(half-life) sin innebygde show_fps så skal den etter sigende være noe lunefull. Bruker du FRAPS så skal dette være mer nøyaktig. Det høres veldig unøyaktig ut at den dropper til 50 eksakt ihvertfall... Uansett så er vel den beste indikasjonen om du faktisk merker droppen? Hvis du skrur av fps målingen, klarer du da å merke at ting går galt? Hvis ikke hadde jeg latt det være, og bare kost meg Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 hÆredud hva er probmemet med 50fps??? Vær så snill, ikke uttal deg når du ikke har peling på hva du snakker om. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Du har ikke aktivert Full screen antialasin eller anitrophix filtering(garantert feilskrevet)? Disse kan suge ut mye, spesielt i pressete situasjoner. Du har også oppdatert alle drivere, skjermkort, lydkort, chippset(viktigere en mange tror). Og oppdatert windows? Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 hÆredud hva er probmemet med 50fps??? du får ikke 1000 selv med god pc. jeg har spilt cs veldig mye, en veldig god stund, så JA, jeg merker lett at den dropper til 50 fps og HL's net_graph 3 er ikke unøyaktig. takk for svaret, P@rm@nn, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 dette er sansynlig vis et tegn på at meskinen din ikke vil at du skal spille cs for at det ikke er noe bra... når du har så bra maskin hvorfor i alle dager spiller du det og ikke Battlefield, Americas Army eller andre brae titler? Hvis du ikke vet det så er AA gratis og kan lastes ned fra www.americasarmy.com Lenke til kommentar
bkak Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 dette er sansynlig vis et tegn på at meskinen din ikke vil at du skal spille cs for at det ikke er noe bra... når du har så bra maskin hvorfor i alle dager spiller du det og ikke Battlefield, Americas Army eller andre brae titler? Hvis du ikke vet det så er AA gratis og kan lastes ned fra www.americasarmy.com Han ba om hjelp til CS, ikke anbefaing av et amerikansk propagandaspill. Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 nye drivere og/eller reinstallere CS på nytt Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Har du lastet ned noen raffe skins? Andre modifikasjone til CS? Skript? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå