Gå til innhold

FPS dropp i cs, til tross for bra hardware.

Anbefalte innlegg

Når det kommer masse folk og jeg begynner å skyte, går fps'en til 50 eksakt og blir der i noen sekunder, før den går opp igjen.

Har en kamerat med akkurat samme hardware, men han har ikke samme problemet.

P4 2,4 ghz

ti 4400

512 mb ddr 333

asus p4b 533-v

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det kommer masse folk og jeg begynner å skyte, går fps'en til 50 eksakt og blir der i noen sekunder, før den går opp igjen.

Ok, hva bruker du til å måle fps? Hvis du bruker cs(half-life) sin innebygde show_fps så skal den etter sigende være noe lunefull. Bruker du FRAPS så skal dette være mer nøyaktig. Det høres veldig unøyaktig ut at den dropper til 50 eksakt ihvertfall...

Uansett så er vel den beste indikasjonen om du faktisk merker droppen? Hvis du skrur av fps målingen, klarer du da å merke at ting går galt? Hvis ikke hadde jeg latt det være, og bare kost meg ;)

Lenke til kommentar

Du har ikke aktivert Full screen antialasin eller anitrophix filtering(garantert feilskrevet)? Disse kan suge ut mye, spesielt i pressete situasjoner. Du har også oppdatert alle drivere, skjermkort, lydkort, chippset(viktigere en mange tror). Og oppdatert windows?

Lenke til kommentar
hÆredud hva er probmemet med 50fps???

du får ikke 1000 selv med god pc.

jeg har spilt cs veldig mye, en veldig god stund, så JA, jeg merker lett at den dropper til 50 fps og HL's net_graph 3 er ikke unøyaktig.

takk for svaret, P@rm@nn, skal sjekke det ut.

Lenke til kommentar

dette er sansynlig vis et tegn på at meskinen din ikke vil at du skal spille cs for at det ikke er noe bra... når du har så bra maskin hvorfor i alle dager spiller du det og ikke Battlefield, Americas Army eller andre brae titler? Hvis du ikke vet det så er AA gratis og kan lastes ned fra www.americasarmy.com :yes:

Lenke til kommentar
dette er sansynlig vis et tegn på at meskinen din ikke vil at du skal spille cs for at det ikke er noe bra... når du har så bra maskin hvorfor i alle dager spiller du det og ikke Battlefield, Americas Army eller andre brae titler? Hvis du ikke vet det så er AA gratis og kan lastes ned fra www.americasarmy.com  :yes:

Han ba om hjelp til CS, ikke anbefaing av et amerikansk propagandaspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...