Mala Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kanskje fordi det nesten ikke er noen spill som støtter det, hvilket er veldig skuffende.. VELDIG skuffende... Blir litt styr når slikt ikkje er ein del av rammeverket fra start av. Vi har ventet så lenge på in-game XMB, vi greier nok å vente litt til på dette Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 http://n4g.com/ps3/News-164421.aspx og http://n4g.com/industrynews/News-164384.aspx Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Flere som har sett at selveste playstation Store har blitt raskere og litt nye knapper? !! Den er mye raskere å laste opp bilder. Eller så er bare det nye nette mitt Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, det var inkludert i oppdateringen. Lenke til kommentar
G25 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Sony har tatt ned 2.40 for øyeblikket. Se filmen hos Youtube Endret 2. juli 2008 av G25 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Flere som har sett at selveste playstation Store har blitt raskere og litt nye knapper? !! Den er mye raskere å laste opp bilder. Eller så er bare det nye nette mitt Hehe, samme her! Synes PSN Store ble utrolig mye mer brukervennlig nå. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Leste på CVG at akkurat dette hadde skjedd med mange. Triste greier. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Så lenge Sony får orden i sakene så går det jo greit. Vi har klart oss i over et år uten in-game XMB og trofeer, så tror vi kan vente noen dager eller uker til. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Sony har tatt ned 2.40 for øyeblikket. Se filmen hos Youtube hmm.. Ikke sånn på meg. Det er bra Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hva var egentlig problemet med den nye firmwaren? Lenke til kommentar
G25 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hmm.. Ikke sånn på meg. Det er bra Gikk bra hos meg og Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Syn at som mange har problemer, hos meg gikk det bra da. Irriterende at ingen spiller støtter avspilling av egen musikk /= Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ser det er en del som har litt problemer, ikke bra. Personlig fungerer alt som bare rakkern her hos meg! Haha! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Flere som har sett at selveste playstation Store har blitt raskere og litt nye knapper? !! Den er mye raskere å laste opp bilder. Eller så er bare det nye nette mitt La merke til at det var mye raskere ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Nei eg fikk også intrykket av at storen var noe kjappere enn vanlig Endret 2. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Ser det er en del som har litt problemer, ikke bra. Personlig fungerer alt som bare rakkern her hos meg! Haha! Hæ? Hva er det nå? Endret 2. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Piss ... skuffende at de har gjort sånn at spillene må støtte å få spille av musikk , og ikke sånn som på pc hvor oset kan kjøre musikk i bagrunne imens et spill går Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Er xbox 360 bruker. Har bare nylig fått øynene litt opp for PS3, og var spent på denne oppdateringen. Så er dere fornøyd? Sjekka det ut litt på youtube, og så at masse av det som alerede har vært på 360 lenge har kommet til PS3 nå. Usikker om det er noe bedre. De trophies greiene virker litt rustne, hører at ikke alle spill støtter det eller no:O Noen med både PS3 og 360 her som kan sammenligne litt med XBL? Endret 2. juli 2008 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hmm, jeg prøvde akkurat og oppdatere min PS3 til versjon 2.40, men ps3`en finner ikke noen nyere oppdatering enn den 2.36 som jeg har nå.. Hva kan være feil, noe på ps3 sine sider?? Og hva er det som er galt med den nye versjonen? ser flere har skrevet de har problemer.. men med hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå