_KroSjefen_ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ble det ikke noe HOME da? det var da aldri snakk om noko HOME.. Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Synd at man ikke kan høre på musikk på alle spill. Jeg som spiller DMC4 mest kunne tenke meg noe annet enn gameplay musikk. Håper dette blir ordnet snart! Kjipt med meldingen "U cant play music to this game" Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Etter at jeg lasted ned oppdateringen og innstalerte den uten feil, starter ps3 opp men kommer ikke lenger enn startinntroen og så blir alt stående i ro. Noen som hvet hva som har skjedd og hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har fått oppdatert nå. Tenkte å legge inn på litt musikk. Hva er enkleste måte? Tenkte å bruke en minnepenn, men hvordan må mappesystemet se ut da? Minnepenn:\ ... Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Lag en mappe på minnepinnen som heter MUSIC (med STORE bokstaver)og legg musikken i denne mappa. Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har fått oppdatert nå. Tenkte å legge inn på litt musikk. Hva er enkleste måte? Tenkte å bruke en minnepenn, men hvordan må mappesystemet se ut da? Minnepenn:\ ... Sett Ps3 i samme nettverk som PC så bruker du media server og kopierer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg får at jeg har siste oppdatering installert, noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vet ikke, kan ikke laste den ned på PC heller lenger. SONY, jeg vil HA! Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg får det samme problemet ... :S Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har fått oppdatert nå. Tenkte å legge inn på litt musikk. Hva er enkleste måte? Tenkte å bruke en minnepenn, men hvordan må mappesystemet se ut da? Minnepenn:\ ... Sett Ps3 i samme nettverk som PC så bruker du media server og kopierer Husket jeg gjorde dette for en tid tilbake, men da med Windows Media Player. Er det mulig med iTunes? Er der jeg har alle spillelistene mine skjønner du. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ser det er en del som har litt problemer, ikke bra. Personlig fungerer alt som bare rakkern her hos meg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Saker og ting såg ut til å funke hos meg også, endelig er mye godt på plass Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vet ikke, kan ikke laste den ned på PC heller lenger. SONY, jeg vil HA! Med tanke på at en del folk har fått problemer med patchen kan det hende Sony har trukket den tilbake for å oppdatere litt. Angrer litt på at jeg ikke oppdaterte i stad når jeg hadde tenkt. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Alt funker perfekt her. Synd jeg ikke har noen PS3 titler som støtter trophies enda.. Noen som vet når det kommer pathcer? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Funker som bare (fyll inn et eller annet ord) her også, ingen problemer enda hvertfall. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ikke en eneste sjel på vennelisten min hadde noen trophies. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kanskje fordi det nesten ikke er noen spill som støtter det, hvilket er veldig skuffende.. VELDIG skuffende... Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Alt funker perfekt her. Synd jeg ikke har noen PS3 titler som støtter trophies enda.. Noen som vet når det kommer pathcer? Etter det jeg har kunne lese meg frem til så er dette funksjoner som ikke kan bli lagt til med patcher, men at det må komme fra orginalutgaven av spillet (patch-løs). Men kan hende jeg leste feil. Jeg har forøvrig også problemer med å laste ned siste oppdatering. Men jeg skal nok klare å vente litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå