Monkeyboy Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da var i hvertfall Unchartered bestilt. Skal teste 2.40 når jeg kommre hjem i kveld. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Skuffet over antall spill som trophies, ser ut som om kun super stardust HD har fått trophy support på release, mulig pain også men det har jeg ikke. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da var i hvertfall Unchartered bestilt. Skal teste 2.40 når jeg kommre hjem i kveld. Du vil ikkje angre på noen av delene Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kule greier! Bare synd at jeg ikke har noen spill som har støtte for trophies enda... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Super Stardust HD bare restarter PS3'en når jeg prøver å laste ned 4.00 patchen. WTF? PSN Themen som kom sist torsdag støtter forresten google search ikonet, og playlist ikonet som blir borte på andre themes. Endret 2. juli 2008 av XDamage Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Endelig, laster ned nå Blir spennende å se hvordan dette funker! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Veldig flott oppdatering! Eneste jeg merket meg var litt laggy in-game XMB, ellers ar alt topp! Nå må jeg bare skaffe meg Super Stardust HD og Uncharted, så blir det liv i leiren her! Endret 2. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
keungz Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da var Super Stardust HD kjøpt og patchet, og mine to første trophies var i boks (og sannsynligvis mine siste i SSHD, da gameplayet interesserer meg midt i brunøyet)! Trophies kan bli gøy, det! Jeg ble dog litt forvirret over hvordan man får trophiene i Stardust. Jeg prøvde å ta Nære sammenstøt/Close encounters trophyen (den hvor man må overleve i 45 sekunder uten å skyte/bruke bomber), og jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk den da jeg overlevde i minst 2 minutter. Fant til slutt ut at den trophyen er en del av en expansion jeg ikke har. Så hvis det er noen som febrilsk prøver å ta en trophy uten å få det til (selv om dere mener at dere faktisk har klart kriterien), så kan det være at den er en del av en expansion. Her fant jeg ut om dette Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Veldig flott oppdatering! Eneste jeg merket meg var litt laggy in-game XMB, ellers ar alt topp! Nå må jeg bare skaffe meg Super Stardust HD og Uncharted, så blir det liv i leiren her! Ja det synes jeg også. Lagger når man bruker XMB =/ Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noen som vet hvilke spill som støtter musikk avspilling fra XMB? GTA 4 funka ikke. Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Etter jeg oppdaterte fikk jeg problemet: Nettverks kabel ikke koblet til, så kobler den til. Går 10 min så kobler den ut igjen. Dette har ikke skjedd tidligere, og alle andre pc"er i huset har ikke dette problemet. Byttet kabel samme sak. (kjøre kabel rett fra modem) Noen som har opplevd samme sak ? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Veldig flott oppdatering! Eneste jeg merket meg var litt laggy in-game XMB, ellers ar alt topp! Nå må jeg bare skaffe meg Super Stardust HD og Uncharted, så blir det liv i leiren her! Ja det synes jeg også. Lagger når man bruker XMB =/ Kommer an på spillet faktisk. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Super Stardust HD bare restarter PS3'en når jeg prøver å laste ned 4.00 patchen. WTF? Samme skjer her, PS3en bare restarter hele tida. Noen som har løst problemet? Edit: Der kom endelig oppdateringen på skjermen, men den var jo ganske stor da...255mb Endret 2. juli 2008 av master_al Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Laster ned 2.40 nå Håper ikke jeg får problemer >.< Lenke til kommentar
8ball Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har trådløst internett og ikke opplevd noen problemer. Alt bra så langt. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Testet det litt før jeg dro på jobb og det funker bra Blir digg å kunne lese/sende meldinger mens man spiller. Håper også at Uncharted for trophies siden jeg har lyst til å spille det igjen Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har trådløst internett og ikke opplevd noen problemer. Alt bra så langt. Samme her! Testet det litt før jeg dro på jobb og det funker bra Blir digg å kunne lese/sende meldinger mens man spiller. Håper også at Uncharted for trophies siden jeg har lyst til å spille det igjen Uncharted får trophies, det skal jeg love deg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noen som vet hvor jeg kan laste ned denne fra nett?? Min ps3 har av en eller annen grunn sluttet å godta nettverket her. Hvor mange mb er oppdateringen på? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Last den ned her. Gleder meg til å spille gjennom Uncharted igjen med trophys. Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noen som vet hvor jeg kan laste ned denne fra nett?? Min ps3 har av en eller annen grunn sluttet å godta nettverket her. Hvor mange mb er oppdateringen på? http://www.ps3fanboy.com/2008/07/01/2-40-i...ownload-it-now/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå