Gå til innhold

2.40 kommer ut 2. Juli, Offisielt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst, PS3 er jo en spillemaskin. Du får finne deg noe på billigsalg da :p

ja du når uncharted bikke under 300kr så slår eg til...MGS4 har friista også.;) men til no har x360 vore min spillemaskin..;)

men dette var likevel kjempenyheiter, at ein kan koble til Bluetooth einheiter når ein spelar er også eit kjempepluss!

kudos til sony, (sjølv om dette skulle vore der frå launch);)

Lenke til kommentar

Bedre sent en aldri sier jeg bare, og begynner folk å klage på Sony nå, da vet jeg ikke hva de må gjøre for å ordne på saker og ting. Det at du ikke kan a voicechat in-game klager folk på allerede, og det 2 dager før updaten i det hele tatt kommer ut!

Håper folk ser verdien i dette her og koser seg med de, og ikke bare braser videre med en gang :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Bedre sent en aldri sier jeg bare, og begynner folk å klage på Sony nå, da vet jeg ikke hva de må gjøre for å ordne på saker og ting. Det at du ikke kan a voicechat in-game klager folk på allerede, og det 2 dager før updaten i det hele tatt kommer ut!

Håper folk ser verdien i dette her og koser seg med de, og ikke bare braser videre med en gang :)

du kan vel ha ingame-voicechat etter 2.40 vel?

Lenke til kommentar

Det går an å prate i spill, så klart! Det jeg mener er: Spill --> XMB --> Start Samtale, det går ikke. Altså en ekstern samtale utenfor spillet...

Lenke til kommentar

Det går an å prate i spill, så klart! Det jeg mener er: Spill --> XMB --> Start Samtale, det går ikke. Altså en ekstern samtale utenfor spillet...

det er jo latterlig..! då blei ikkje 2.40 perfekt likevel..eg rekna då med at sånne primære funksjonar som 360 har hatt sidan lansering blei inkludert..jaja,

Lenke til kommentar

Hvis noen er redde for late spillutviklere som ikke gidder å lage trophies: PS3 Games to Require Trophies, Eventually

For third-parties, Sony promises that many developers are working to add Trophies into their games for this fall and onward. For the near future, Sony will not require that developers feature Trophy support in their games as some titles may be too far along to easily add them. However, at an undisclosed point in the future, all PlayStation 3 releases will indeed be required to make use of Trophies. We’re hoping that’s sooner than later.

:woot:

Lenke til kommentar
@KroSjefen:

Slapp av nå gutt, det kommer garantert til å komme! Kommer det ikke blir jeg meget, meget overrasket.

http://thesixthaxis.com/ingame_chat_reveal...s_1239_tsa.aspx

@master_al:

Jeg skjønner hva du mener, men forhåpentligvis vil ikke den lille implementeringen skape stort styr for spillutviklerne.

interessant..gleder meg til onsdag vertfall, berre å kunne sende mld te folk utan å bryte spillet er ein stor lettelse..

Lenke til kommentar
Det som gleder meg mest er faktisk at de legger til en klokke. Det har faktisk vært et stort savn.

Absolutt. Det har bestandig vært kjekt å ha på PSPen. Sykt at det kommer til PS3 først nå! :D

Anyways, gleder meg så sykt til at det å spille PS3 nesten blir som et RPG med levels og greier! Tror nesten jeg avbryter The Boss Extreme spillingen / item questinga i MGS4 til

de får trophies skikkelig på plass.

Men best av alt, slik som IGN's Greg Miller sa det: "The PSN is about to become a community."

Lenke til kommentar

Er det offisielt sagt at in-game voice chat ikke er med i 2.40? Har ikke lest noe om det, bare at folk tror det kommer med.

Lenke til kommentar
ja du når uncharted bikke under 300kr så slår eg til...MGS4 har friista også.;) men til no har x360 vore min spillemaskin..;)

Løp å kjøp. Uncharted til 199,-

neimenn se der du...spørst om det blir ein liten bestilling her på kvelden..!

EDIT: den nettbutikken såg litt sketchy ut..10kr i frakt?

ein regel som er godt inngrodd på dette forumet er vel viss noko er for godt til og vere sant så er det som oftest ikkje sant..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...