Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hos meg fungerer det helt topp, kun helt vanlige småting som kan optimaliseres! Er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er det noen som har lastet ned 2,40 og prøvd Skate? Jeg prøvde det litt, og det lagger jo nesten hele tiden. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis frame raten har blit enda dorligere i skate så blir jeg lei med ass! Den var jo helt på grensa som den var Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Eh, vet ikke om FW'n har noe med at det plutselig lagger hos med på COD 4 (online). Akkurat etter at jeg hadde fått 2.40, så lagge det i to dager på rad og fremdeles i dag. Bra jeg skal reise etter på, så håper det er fiksa til jeg er tilbake! Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Funker de trofeene på alle spill eller? bl.a. GT5P og SKATE Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er kun eit fåtall som funker i dag, men mange kommende spill for støtte for det. Er opp til utviklerene om de gidde å implementere det i sine eldre spill, og selvfølgelig kommende titler. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Siden oppdateringen er trukket tilbake, er det noen måte jeg kan få lasta den ned fra nettet også oppdatere til 2.40 manuelt med en minnebrikke f.eks? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du bør vente på den oppdaterte 2.40... Den 2.40 som ble sluppet hadde en del feil i seg, som til og med kunne bricke PS3en. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg tviler på at det var mange som bricket PS3en sin, men det er kanskje greit å vente i noen dager til 2,40/2,41 kommer. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvordan får man sånne achievement-poeng på Stardust HD? Har spilt og spilt, men får ingenting.. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) NÅ har jeg sjekka den lista, har gjort noe av det, har ikke fått noe som helst.. Endret 5. juli 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 NÅ har jeg sjekka den lista, har gjort noe av det, har ikke fått noe som helst.. Samme her. Prøvde litt i går kveld, og kom meg gjennom minst tre planeter uten å få en eneste trophy. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Det var rart, og dere er sikkre på at SSHD er patchet til 4.00? Endret 6. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg så det nå, det har blitt patchet til 4.00 og jeg er nesten bombesikker på at jeg har versjon 3.00. Vel, da sitter man med langt skjegg i postkassa gitt... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dat var ivertfall det problemet løst! Patchen ble trukket tilbake sammen med 2.40 oppdateringen, så det er ikke rart det ikke fungerer da... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg så det nå, det har blitt patchet til 4.00 og jeg er nesten bombesikker på at jeg har versjon 3.00. Vel, da sitter man med langt skjegg i postkassa gitt... Merke det Tharosen, skulle sjekke om du hadde fått flere trophies enn meg, men der slo jeg deg gitt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg så det nå, det har blitt patchet til 4.00 og jeg er nesten bombesikker på at jeg har versjon 3.00. Vel, da sitter man med langt skjegg i postkassa gitt... Merke det Tharosen, skulle sjekke om du hadde fått flere trophies enn meg, men der slo jeg deg gitt Hehe, darn. Jeg vil slite med å holde følge, om man må sitte og laste ned spilloppdateringene innen en tidsfrist på 5 sekunder. I'll be back strong! Me have biiiig cyberpenis! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jaja folkens: http://computerandvideogames.com/article.php?id=192333 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå