YojimboVII Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Bra jeg lasta ned så tidlig som 8 i morges Bra du er nerd mener du:P Er vel ikke Nerd fordi jeg lasta den ned før jeg dro på jobb. Ække nerd selv om man spiller litt playstation vettu.. Step 1: Denial Man er vel ikke nerd selv om man laster ned en update? Vet du hva begrepet nerd betyr? Kanskje han lasta det ned før han dro på jobb for å se hvordan det så ut? "ler" Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Bra jeg lasta ned så tidlig som 8 i morges Bra du er nerd mener du:P Er vel ikke Nerd fordi jeg lasta den ned før jeg dro på jobb. Ække nerd selv om man spiller litt playstation vettu.. Step 1: Denial Man er vel ikke nerd selv om man laster ned en update? Vet du hva begrepet nerd betyr? Kanskje han lasta det ned før han dro på jobb for å se hvordan det så ut? "ler" Chill, jeg bare kødda:P Endret 3. juli 2008 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 :!: Bra jeg lasta ned så tidlig som 8 i morges Bra du er nerd mener du:P Er vel ikke Nerd fordi jeg lasta den ned før jeg dro på jobb. Ække nerd selv om man spiller litt playstation vettu.. Step 1: Denial Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jadda........ http://www.gamer.no/artikler/ps3-oppdatering_trekkes/53561 Håper min klarer seg da...... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis den ikke har kræsja ennå, så tviler jeg på at den gjør det senere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hang seg èn gang på Fifa 08 idag....lastet ned 2.40 igår, men den har hengt seg på Fifa før så regner med alt er egentlig ok Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Min henger seg en sjelden gang i in-game xmben, ikke at det gjør meg noe, men det er litt irriterende. EDIT: 2.40 er ute igjen! http://n4g.com/ps3/News-164987.aspx Endret 3. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Da er alt forhåpentligvis fikset, og den er tilgjengelig igjen ; http://www.sonyps3news.com/2008/07/ps3-fir...e-24-out-again/ EDIT: Ein god nyhet kan aldri nevnes for mange ganger Endret 3. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Da er alt forhåpentligvis fikset, og den er tilgjengelig igjen ; http://www.sonyps3news.com/2008/07/ps3-fir...e-24-out-again/ EDIT: Ein god nyhet kan aldri nevnes for mange ganger Helt sant Mala! Du linker derimot direkte til kilden, jeg bruker N4G. Egentlig skal du linke direkte til kilden, så vi sier at det er din post som gjelder! EDIT: Det kan tyde på at updaten bare er ute i USA i følge en comment hos SonyPS3news, dog synes jeg det er rart. Kan noen bekrefte at updaten er ute igjen? Endret 3. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke ute her. Står fortsatt at jeg har siste oppdatering. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke ute her. Står fortsatt at jeg har siste oppdatering. Akkurat! En kar i England bekrefter at den ikke har kommet ut der heller... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kanskje updaten bare er for US PS3'er. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Kanskje updaten bare er for US PS3'er. Er akkurat det jeg også tror, men det er rart siden Sonys firmware servere er tilgjengelig fra og for hele verden, altså skulle absolutt alle hatt tilgang til oppdateringen. Endret 3. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ihvertfall ingen 2.40 oppdatering ute på den norske playstation 3 siden.. Forresten: En nerd er en person med et snevert interesseområde eller en sær hobby, men som har uvanlig god kunnskap og forståelse på dette området. Ordet brukes også ofte generelt nedsettende om en person som er intelligent eller skoleflink, men som er dårligere utrustet sosialt eller utseendemessig. Nerd er lånt fra amerikansk og er et forholdsvis nytt begrep i norsk. Det har, særlig blant unge, erstattet begrepet fagidiot og tildels også særing og liknende uttrykk. Mange barn og unge i Norge bruker ordet «nerd» som en lett nedsettende betegnelse på generelt skoleflinke elever (særlig gutter). Det finnes ingen eksakt definisjon på begrepet nerd, og betydningen har skiftet noe de siste åra. For å dempe den tidligere negative klangen ved ordet, har flere tatt det i bruk som en lett spøkefull, men likevel presis beskrivelse av seg selv. Hehe, bare måtte da det med Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Men hvis den har kommet andre steder kommer den vel fort hit også. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Ok, jeg har fått bekreftet at flere i USA ikke har tilgang til updaten, så da er det ikke som vi trodde. Kanskje det bare er kødd fra SonyPS3News sin side? Endret 3. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 De som har kommentert på SonyPS3News siden skriver at den ikke har kommet for dem heller, så det var sikkert ikke ekte. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er ikke sant nei, den ligger ikke ut på us.playstation.com heller. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg tror vi legger den nyheten død, Canada har heller ikke fått den, og i følge denne siden, som PS3en sjekker opp mot, står det 2.36: http://fus01.ps3.update.playstation.net/up...-updatelist.txt Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Var på jobb når oppdateringen kom for første gang. Har hørt at den ikke akkurat var så vellykket. Noen fikk problemer, og andre fikk ikke. Jaja, vi får bare vente og se når 2.4/2.41 kommer tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå