MooseOnTheRun Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) 2.40 kommer ut onsdag 2. Juli, Offisielt! link: http://blog.us.playstation.com/2008/06/30/...art-2-trophies/ "Firmware v2.40 will become available for download on July 2nd. We hope you enjoy these much-requested features, and look forward to your feedback." Endret 30. juni 2008 av andy24 Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Naaais. Ser frem til denne oppdateringen. Vil nok ta i bruk endel av den nye funksjonaliteten rimelig raskt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Godt, endelig in-game XMB. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Konge! Ser virkelig fram til dette Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Typisk at min ps3 fortsatt er på rep-.-.. Jaja, var på tide:) Lenke til kommentar
Ronaldi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jaggu på tide.. :!: Nå har jo folk mast etter dette i en evighet snart. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg fikk ikke med meg i videoen... Betyr det at man kan være ingame og invitere folk til å joine? Og kan man se hva folk spiller for så å hoppe inn om det er mulig? Endret 30. juni 2008 av smelx Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg fikk ikke med meg i videoen... Betyr det at man kan være ingame og invitere folk til å joine? Og kan man se hva folk spiller for så å hoppe inn om det er mulig? Nei, det vil ikke bli mulig i første omgang, men de har sagt at mulighetene i 2.40 vil forsette å utvikle seg utover året. Invites vil nok komme samtidig som Home tipper jeg. Hva er nytt? Sjekk denne artikkelen for hva som vil inkluderes i 2.40. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fett! Det var på tide.. Hvorfor ikke bare legge den ut nå med en gang! Kjekt å ha. Lurer på når det blir mulighet for nedlasting av film på ps3 jeg. Er genialt hvis vi har bestemt å se en film en kveld, men BD er masse GB da. Lurer på hvordan de skal få til det Lenke til kommentar
master_al Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Er bare litt synd at man ikke kan bruke musikk i spill fordi spillene må støtte det Hadde håpet på noe litt mer likt 360 Endret 30. juni 2008 av master_al Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Lurer på når det blir mulighet for nedlasting av film på ps3 jeg. Er genialt hvis vi har bestemt å se en film en kveld, men BD er masse GB da. Lurer på hvordan de skal få til det Filmnedlasting fra PS Store vil bli mulig fra sommeren av i USA, og i Europa og Japan ved et senere tidspunkt. (Men kanskje vi kan laste ned fra US Store, slik som vi kan laste ned andre ting fra US Store i dag alikevel). Disse videoene vil jo naturligvis ikke bli samme kvalitet som BD. De vil nok være enten 720p eller 1080p, men med tung kompresjon vil jeg tro. Tviler på de vil være på mer enn 4-5gb. Vi får se hvordan de gjør det senere i sommer. Sony vil nok helt sikkert komme med flere detaljer ang. dette under E3 messa. Endret 30. juni 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Woho. endelig kommer den. Får håpe Trophys blir bra Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er bare litt synd at man ikke kan bruke musikk i spill fordi spillene må støtte det Hadde håpet på noe litt mer likt 360 Kan jo høre på musikk sånn som med xbox360..selv om det ikke går an og lage radio kanal etc i gta kan man forsatt høre musikk om spillet ikke har sånn greie du babla om...(blir vist hvordan i en sånn video) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Endelig sier jeg bare!! Håper dem adder sånn du kan spille av musikk mens du spiller spill Endret 30. juni 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Wow, sinnsykt konge! Nå begynner det å ligne på noe her! EDIT: Var det mulig å se på Trophies i mens du er in-game? Endret 30. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
master_al Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er bare litt synd at man ikke kan bruke musikk i spill fordi spillene må støtte det Hadde håpet på noe litt mer likt 360 Kan jo høre på musikk sånn som med xbox360..selv om det ikke går an og lage radio kanal etc i gta kan man forsatt høre musikk om spillet ikke har sånn greie du babla om...(blir vist hvordan i en sånn video) Mente asså custom soundtrack fra harddisken... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvem sa at Rockstar ikke slipper en patch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå