Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei, jeg har nylig kjøpt meg Halo: Combat Evolved, men det virker ikke Pcen jeg spiller på har alle system requirements, det som skjer er at når jeg skal starte spillet, kommer det HALO skjermbildet opp, det som kommer før menyen. Så venter jeg noen sekunder, og spillet slår seg av som om ingenting hadde skjedd. Dette skjer også på demoen. Demoen virket i starten, men senere, når demoen hadde blitt avinnstallert, så jeg måtte innstallere på nytt. Og da virket den ikke, og har ikke virket siden. Åssen skal jeg få spillet til å virke? Endret 30. juni 2008 av 345 Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva slags specs har du? Kan også hjelpe å patche opp spillet, da retails har som oftest en eller flere feil med seg Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg har: AMD Althon XP 3200 (ca. 2 gb) (trengerca. 750 mb) 512 mb ram (trenger 128 mb) nVidia FX 5500 (tror det var ca. 256 mb) (trenger 32 mb) 100+ gb ledig hadrdrive (trenger 1.3 gb) 8x CD (lesehastighet eller hva det betyr) (trenger 8x) Jeg skal prøve og finne nyeste patch, takk for svar Prøver å laste ned 1.07 patchen nå, trenger jeg innstallere de tidligere patchene før 1.07? EDIT: lastet ned 1.07, og nå virker det tusen takk^^ Endret 30. juni 2008 av 345 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå