Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 jeg la på meg rundt 12 kg i militæret ca 0.3% av de var muskler Lenke til kommentar
Erlandios Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 jeg la på meg rundt 12 kg i militæret ca 0.3% av de var muskler Hva tjenestegjorde du som? kokk? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 jeg la på meg rundt 12 kg i militæret ca 0.3% av de var muskler Hva tjenestegjorde du som? kokk? var faktisk kvartermesteraspirant ("blodkvart") hadde en stilling som kun 3-4 vernepliktige til enhver tid har uten at jeg ønsker å fortelle mer, da det er klassifisert informasjon Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 jeg la på meg rundt 12 kg i militæret ca 0.3% av de var muskler hehe, faktisk mer enn jeg gjorde det. Ved innrykk i juli07 veide jeg 77 kg. Des07 veide jeg 86kg. Nå, Juli08 som jeg dimmer, veier jeg 82 kg. Skjerpet meg bra i løpet av våren. (189cm) Har mindre muskler, og mer fett enn når jeg kom inn. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 det skal sies at jeg i dag veier mindre enn jeg gjorde før jeg kom inn i miliæret jeg er digg nå Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har startet "opptreningen" nå også Skal skrive låneavtale med en klubb, slik at jeg gjør comeback i håndball, samt på grunnleggende befalskurs når jeg er ferdig, så må trene litt Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 for all del, blir du sanitet etter rekrutten, ikke søk deg på rygge flystasjon. der har du den verste sjefskjerringa du kan tenke deg å jobbe med. ikke gå i samme fella som meg. Lenke til kommentar
mr-awesome- Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 for all del, blir du sanitet etter rekrutten, ikke søk deg på rygge flystasjon. der har du den verste sjefskjerringa du kan tenke deg å jobbe med. ikke gå i samme fella som meg. Hvordan er det ellers på rygge da? Greit sted å være? Tenker å søke meg dit på transport etter rekrutten. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 for all del, blir du sanitet etter rekrutten, ikke søk deg på rygge flystasjon. der har du den verste sjefskjerringa du kan tenke deg å jobbe med. ikke gå i samme fella som meg. Hvordan var det ellers å tjenestegjøre som medic (uten om at folkene sugde)? er det å anbefale? Medic i stavanger er aktuelt for meg. Noen som har erfaringer derfra? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Skal inn 29 jeg også. Er det ikke massetransport per båt fra Bergen? Eller er det jeg som har lest feil, finner det ihvertfall ikke igjen. Ingen båt fra Bergen? Dette begynner nesten å haste litt. :s Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 tjenestegjøre på rygge som medic var sugent kjedelig. kansje du får det bedre andre steder som medic. ikke søk rygge ihvertfall, man sitter bare i en resepsjon og tar blodprøver samt at alle som jobber der kommer og hakker på deg med alskens drittjobber. transporten på rygge virka som en gjeng som hadde det ålreit. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Rygge er tidenes drittleir. Til gjengjeld har de en av forsvarets beste messer. Lenke til kommentar
aole Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 går hurtigbåt fra bergen. jeg skal også inn i marinen 29. juli klokken 7 Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen vits å ta med fotballsko? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 går hurtigbåt fra bergen. jeg skal også inn i marinen 29. juli klokken 7 Jeg skal inn klokken 0800 den 29. Er det mange forskjellige tidspunk? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen vits å ta med fotballsko? ja Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 tjenestegjøre på rygge som medic var sugent kjedelig. kansje du får det bedre andre steder som medic. ikke søk rygge ihvertfall, man sitter bare i en resepsjon og tar blodprøver samt at alle som jobber der kommer og hakker på deg med alskens drittjobber. transporten på rygge virka som en gjeng som hadde det ålreit. ja de hadde veldig god mat der, og jeg la på meg godt det halve året jeg spiste der, hehe. kiloene er på vei vekk nå da, spiser ikke så bra lenger som jeg gjorde i militæret. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Si ifra om det er flere forumbrukere som havner i luft, og kommer på Gardermoen Jeg skal inn 27. juli ( i morgen) skal ta fly fra Gardermoen. Skal inn i LUFT 28 juli;) Noen som har erfaring? alltid hørt at fly er "slappt" å kjedelig... Noen fra skien her som skal inn? 28 juli? Jeg skal 27 juli kl 19. Jeg skal også inn da Er det noe vits i ta med laptop? Er også født i 89 Synes jeg hører sersjanten rope: ÅSEN! SKAPET, SENGA, OG UNIFORMEN DIN SER HELT JÆVELIG UT! NED OG GI MEG 50! (noe som jeg ikke klarer ) Endret 26. juli 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
mr-awesome- Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Kan man bruke kort i leiren(Madla) eller må jeg ta med kontanter? Lenke til kommentar
Erlandios Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Si ifra om det er flere forumbrukere som havner i luft, og kommer på Gardermoen Jeg skal inn 27. juli ( i morgen) skal ta fly fra Gardermoen. Skal inn i LUFT 28 juli;) Noen som har erfaring? alltid hørt at fly er "slappt" å kjedelig... Noen fra skien her som skal inn? 28 juli? Jeg skal 27 juli kl 19. Jeg skal også inn da Er det noe vits i ta med laptop? Er også født i 89 Synes jeg hører sersjanten rope: ÅSEN! SKAPET, SENGA, OG UNIFORMEN DIN SER HELT JÆVELIG UT! NED OG GI MEG 50! (noe som jeg ikke klarer ) De har faktisk ikke lov til å "Straffe" med push-ups osv, De har kun lov til å be deg ta "50" Hvis de mener du har behov for å bli sterkere i armene! Leste det på www.mil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå