Perazzi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 DVD/CD stasjonen min virker ikke lenger, når jeg setter inn en DVD/CD plater så er det aktivitet i spilleren, men ingenting skjer.. Kan det være en softwarefeil, noe jeg kan sjekke for å bekrefte/avbekrefte dette? Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei ! Kjører du Xp eller Vista ? Har du prøvd å høyreklikke på start å så velge utforsk, så finner du din cd/dvd leser der kansje,prøv å klikk på den,se hva som sjer da ? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Hei ! Kjører du Xp eller Vista ? Har du prøvd å høyreklikke på start å så velge utforsk, så finner du din cd/dvd leser der kansje,prøv å klikk på den,se hva som sjer da ? Jeg kjører Windows XP. DVD/CD stasjonen finnes i utforskeren, når jeg klikker på ikonet skjer det ingenting.. Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei ! Kjører du Xp eller Vista ? Har du prøvd å høyreklikke på start å så velge utforsk, så finner du din cd/dvd leser der kansje,prøv å klikk på den,se hva som sjer da ? Jeg kjører Windows XP. DVD/CD stasjonen finnes i utforskeren, når jeg klikker på ikonet skjer det ingenting.. Ok, finner du cd/dvd spilleren hvis du velger kontroll panel,å så velger du system, å så maskinvare,å så enhetsbehandling, finner du spilleren din der ?? Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei igjen ! Kan desverre hende at den har tatt kvelden, jeg vet ikke hvor gammel denne er ? Men du for kjøpt en ny for kr 150-200 kr det er det billigste jeg så på internett ! Lykke til ! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå