lasse_hansen87 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fra: 'Nordisk Film Hotline' <[email protected]> Sendt: Tue Jun 24 17:38 Til: <*********@*****.no> Prioritet: Normal Emne: RE: Spørsmål ang PS3 og GTA IV Type: Text Hej Lasse, Nej det stämmer inte att GTA 4 skulle förstöra hårdvara i Playstation 3, däremot så har det varit en del buggar i releasen av GTA 4 som nu har blivit åtgärdade. Uppdateringen laddas ner så fort du kopplar Internet till din Playstation 3 och startar GTA 4. Det stämmer att spelet frös men det är inget som händer efter man har uppdaterat spelet. Maskinen tar ingen skada utan som sagt det var en bug i spelet. Denna bug kom bara fram på vissa Playstation 3 och det är inte alla som har blivit drabbade, exakt vad som gjorde att spelet för det vet jag inte utan då får du kontakta RockStar för att få ett svar på vad deras uppdatering innehöll. Fortsätt du att spela det är inga som helst problem, jag spelar själv GTA 4 på min Playstation 3 60 gb och jag har aldrig upplevt några problem. Med vänliga hälsningar Christian Playstation hotline Nordisk Film A/S - Operations Mosedalvej 14-16 DK-2500 Valby www.nordiskfilm.com www.egmont.com www.playstation.com www.yourpsp.com EGMONT Var vänlig att inte radera historiken i mailet då det underlättar vår felsökning och gör att hanteringen av ärendet går snabbare. Please do not erase the history in this e-mail, we will find a solution to you much faster this way. Medtag venligst al tidligere kommunikation i din besvarelse af min mail. -----Original Message----- From: Lasse ******* [*******@*****.no','','','1')">********@******.no] Sent: Monday, June 23, 2008 12:38 PM To: [email protected] Subject: Spørsmål ang PS3 og GTA IV Hei sann.. Jeg har et lite spørsmål til dere, for å si noe først så vil jeg si: at jeg har IKKE dette problemet, men har et par spørsmål.. Ang PS3 og GTA IV, stemmer det at GTA IV ødelegger noe inne i playstation 3, når man spiller??? Noen sier at spillet brått begynner å fryse, og da er skaden skjedd? Stemmer dette? Spiller selv GTA IV uten noen som helst problemer, men tørr ikke forsette å spille det hvis det kan skade PS3èn.. MVH Lasse Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, selvfølgelig ødelegger ikke sw ps3'en. Noen som har eksempler på at spill eller programmer har ødelagt hw? Bortsett fra programmer som overklokker. Synes det er utrolig at noen går rett på slike rykter. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Har bare lest i diverse tråder her jeg, om akkurat det.. Derfor sendte jeg en mail til de å hørte, og postet svaret her, så har vi alt klart =) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Coolt at servicefyrn faktisk har PS3 60gb. Noen som har hørt IGN's Playstation Beyond podcast der de ringer Playstation Service Hotline og bl.a. presser ut av stakkaren at han faktisk ikke har PS3 selv, og tilogmed at han foretrekker 360. Trodde jeg skulle le meg skakk. Anyways, jeg har kun opplevd at GTA IV har frøset én gang, inne i en klesbutikk. Restartet, og spilte videre. Men slikt har vel blitt fikset i den nye patchen nå uannsett. Endret 30. juni 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Coolt at servicefyrn faktisk har PS3 60gb. Noen som har hørt IGN's Playstation Beyond podcast der de ringer Playstation Service Hotline og bl.a. presser ut av stakkaren at han faktisk ikke har PS3 selv, og tilogmed at han foretrekker 360Kan du gi meg link? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Coolt at servicefyrn faktisk har PS3 60gb. Noen som har hørt IGN's Playstation Beyond podcast der de ringer Playstation Service Hotline og bl.a. presser ut av stakkaren at han faktisk ikke har PS3 selv, og tilogmed at han foretrekker 360Kan du gi meg link? Vent litt, så skal jeg finne den. EDIT: Her er den. Supportopprigningen er helt i slutten av podcasten. (Starter på 01:05:05) Her er oversikt over alle Podcast Beyond, hvis du vil høre mer. Endret 30. juni 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå