Gå til innhold

Litt mer ambisiøst treff?

Anbefalte innlegg

Det er en del "Akam-treff" rundtforbi i landet ser jeg, spesielt Rogalendingene virker hissige på slikt. Jeg sitter imidlertid å funderer på om det kunne vært interresse for noe litt mer ambisiøst der man samler folk fra hele landet og reiser utenfor landegrensene.

Spesifikt går tankene til en langhelg Island, som med sin utenomjordiske natur burde by på en orgie av fotomuligheter.

Ville noe slikt vært gjennoførbart og av interresse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
høres morro ut, men noen i "hvordan lure kjærringa" tråden må finne ut hvordan :p

Han: "Vet du noe vennen? Jeg setter alt for lite pris på deg, så jeg vil spandere spà-helg ved den blå lagune på Island på deg som takk for alt du gjør for meg..."

Hun: "Men du da? Hva skal du gjøre imens?"

Han: "Det er ikke så farlig med meg. Kan ta med meg kameraet, så finner jeg sikkert noe å gjøre...."

Lenke til kommentar

Derfor man sender konemor på Spà om dagen, og eskorterer henne med mord i blikket om kvelden, for så å nyte fruktene av sin gavmildhet..ja..du skjønner tegninga :p

Ække no problem å selge kumøkk, alt kommer ann på presentasjonen :thumbs:

Lenke til kommentar

Langhelg er nok det som man bør satse på. Reise til stedet på torsdag, foto fredag og lørdag, reise hjem søndag. Avhengig av hvordan billig flyene går, så kan man få med torsdag ettermiddag og søndag formiddag også.

Interessante foto-mål (for meg) er Vilnius, Riga, Tallin, Krakow, Dublin, Skotland. Island kan også gå.

Tom

Lenke til kommentar

Noen ganger er det en bedre investering å bruke penger på å finne andre motiver enn dem man finner rundt sitt eget hjem, en enda mer teknisk utstyr. Ofte er det slik, faktisk. Så har du en sjans til å bli noe annet enn en ... Nei, jeg skal gi meg nå.

Lenke til kommentar

Du kommer nok opp i ca 6000 per person for et par med fly og 3 netter i dobbeltrom i Reykjavik. Så kommer transport, forbruk osv (Island er relativt dyrt, selv etter norsk skala).

Endret av Philo
Lenke til kommentar

Dette hørtes faktisk ganske så interessant ut. Men er det sånn at island er "bestemt" eller er det åpent for andre forslag?

Selv har jeg alltid vert fasinert av de britiske øyer, og da spesielt Skottland. Skrev for ikke lenge siden en lang særoppgave om Skottland i middelalderen.

Lenke til kommentar
Island har underskudd på kvinner, og overskudd på .... Er dere nå så sikre på at dere vil slippe konemor løs på byen i Reykjavik?

Både hørt og lest at det er motsatt. Hvis ikke noe har skjedd siden slutten av 90-tallet?

Du har selvfølgelig helt rett, og jeg har feil. Det er jo omvendt det skal være. Jeg har ikke tenkt på den saken på mange år, men det er det du skriver som er riktige her. Og det forandrer saken radikalt. Da blir spørsmålet hvorfor man skal ta med fisk på (foto)tur?

Ehmmm. Glem hele saken, og ikke vis denne posten til noen kvinner i min omkrets.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...