PiaJenta Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg vil gjerne ha FitFlops, men finner ikke noen steder på nettet der de selger slike. Noen som vet om noen steder? eller noen som har slike, og kan fortelle hvordan de er? Lenke til kommentar
andy1983 Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 De har de på Shu's på Sjølyst i Oslo. Mvh Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 ooooh.. men bor i Trøndelag, et stykke unna trondheim da.. :/ Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ser du etter ett spessielt merke? Jeg har Lacoste sine og du kan helt sikkert få kjøpt dem på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg tror ikke disse er av noe spessielt type merke som lacost og slikt, men tror de funker like bra. Om de ikke har fått opp webshoppen innen du har trykket deg inn, så virket det som om du likevell kunne bestille de her i fra. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg todde det var FlipFlops det var snakk om, beklager. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg kom på en annen plass man også kan få tak i fitflops. Hvordan kunne jeg glemme Victoria's Secret ? Her kan du enkelt å greit bestille skoene, og i og med at norge ikke toller og slikt på sko, så er jo det en enkel sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå