Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastatur fungerer ikke i login screen (win xp)

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått et merkelig problem med tastaturet mitt etter at jeg vasket det.

Tastaturet i seg selv fungerer helt fint (faktisk det jeg skriver med nå), men når jeg har rebootet pcen, og prøver å logge inn, så funker ingenting, når jeg trykket backspace får jeg inn *** i login screenen, men når jeg trykker "h", så fungerer den som backspace, og ingen av de andre tastene fungerer,

det merkelige er at siden jeg har oppe gjestekonto, kan jeg logge inn der uten passord, for så å logge ut igjen, og dermed taste inn passordet mitt uten problemer.

vil helst ikke gjøre dette hele tiden, og vil heller ikke fjerne passordet mitt helt, noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke et USB tastatur, har fungert i iallefall et halvt år nå, problemet kom når jeg vasket det.

det jeg gjorde var å putte hele keyboardet under springen, og vasket det grundig. deretter demonterte jeg det (noe jeg egentlig burde gjøre FØR jeg puttet det under springen.) og tørket alt nøysomt.

deretter lot jeg det stå i et par timer og tørke av seg.

da jeg puttet det i og startet pcen gikk alt knirkefritt som det pleier, før overnevnte problem viste seg, tastene fungerer helt fint i bios og alt slikt, så tror egentlig ikke det er tastaturet som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...