Theo343 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kommer det 3. part kontrollere til PS3? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vel jeg har lært av en expert Urge når det gjelder vandring i off topicens land og lært knepene for å bringe denne off topic på best måte. Er du ikke stolt av din disippel? Sony dreit på draget i Immersion saken, hadde de vært like smart som MS hadde de både spart penger og faktisk had en dualshock på lansering. Når noe er så last gen som risting i kontrollen så forventer jeg at det er på en next gen konsoll. Istede driter de på draget, ender i rettssak og koker sammen en tynn historie om hvor last gen risting er for deretter å snike dette inn i etterkant. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg har ikke savnet risting i håndkontrollere, så at de ikke fikk til en avtale på rumble i starten har ikke plaget meg som PS3 bruker. Har du hatt din PS3 lenge Bear? Endret 1. juli 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg