Gå til innhold

Trenger orientering blant Sony`s modeller under 10 K

Anbefalte innlegg

Hei

Ser etter ett billig speilrefleks med "liveview" og bevegelig skjerm og kom over Sony`s A300. Så finner jeg ut at det også finnes en A350 og en A200, A100 vet jeg jo om fra før av men de siste tre modellene A200, A300 og A350 klarer jeg ikke å plassere helt.

Er det bare slik at jo høyere nummer jo bedre.... kan noen hjelpe!

Så til en annen sak, har ett ubetydelig brukte Nikon D50 + veske + 4 Gb minnekort + Tamron 70-300 m/egen veske + fjernkontroll. Hadde tenkt meg 3500-4000 kr, hva tror dere jeg kan få for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare a300 og a350 som har Liveview. a200 er en forbedret a100, og et bedre kamera på de fleste områder sett mot a100.

Takker alle sammen for svar, tror jeg har litt oversikt nå.

Da går jeg ut ifra at A350 er en etterkommer av A300 i ett nytt sjikt hakket høyere enn innstegsmodellene. Likevel... sinnsykt mye for pengene.

Skal prøve å få solgt gammelkameraet mitt først, deretter blir det nok en A300, ser i en annen tråd her også at noen har valgt det kameraet.

Lenke til kommentar
Det er bare a300 og a350 som har Liveview. a200 er en forbedret a100, og et bedre kamera på de fleste områder sett mot a100.

Takker alle sammen for svar, tror jeg har litt oversikt nå.

Da går jeg ut ifra at A350 er en etterkommer av A300 i ett nytt sjikt hakket høyere enn innstegsmodellene. Likevel... sinnsykt mye for pengene.

Skal prøve å få solgt gammelkameraet mitt først, deretter blir det nok en A300, ser i en annen tråd her også at noen har valgt det kameraet.

a350 kom før a300, morsomt nok. Den eneste forskjellen er oppløsningen. Jeg har ikke fått med meg en test av a300, så kan ikke si om det har noe resultat for bildekvalitet kontra a350.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...