killertomato Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei. Trenger en rimelig kamerabag til min canon 20D. Vil gjerne at det skal være plass til et ekstra objektiv der også. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
solaas Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Greit å si hvilket objektiver det er snakk om... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mitt forslag er å bare ha kameraet og andre ting man kjapt trenger (minnekort og et batteri for min del)i kameraveska. Ekstra objektiv, blåsebelg, pussesaker og .. kaffe? ligger i en annen sekk på ryggen. Som også stativet havner i når det er med. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Mitt forslag er å bare ha kameraet og andre ting man kjapt trenger (minnekort og et batteri for min del)i kameraveska. Ekstra objektiv, blåsebelg, pussesaker og .. kaffe? ligger i en annen sekk på ryggen. Som også stativet havner i når det er med. Hadde helst lyst til å slippe unna med 1 veske. Blir så mye å dra med seg overalt. Endret 30. juni 2008 av killertomato Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Greit å si hvilket objektiver det er snakk om... Jeg har et EF-S 17-85mm og EF-S 10-22mm. 17-85mm er det som sitter på huset mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva med LowePro Slingshot 100 AW? Da har du plass til en blits eller enda et objektiv til, hvis du ønsker det. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Eller så har en nettbutikk forskjellige lowepro til sterkt reduserte priser. F.eks kan kjøpe en 200AW (9*10*17 cm) til under 150,-. Det er passelig til å ha som futteral til f.eks. en 75-300mm. I lomma kan man f.eks. ha filtere til objektivene. Og om sekken skal være hjemme er det objektiv og smått i den veska "på ryggen". Men iallefall så er ekstra objektiv stort sett i veien i fotoveska, syns jeg (det må man jo poengtere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå