TheNarsissist Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei, er det noen som vet om noen gratise lan spill? Kan være alt mulig, men helst Fps. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Trackmania kanskje Vi har det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvis dere er interessert i turbasert strategi kan Battle for Wesnoth være aktuelt. Finnes i både Windows, Linux og Mac-versjon. Lettfattelig spillmekanikk som gjør det lett å sette seg inn i spillet. Veldig artig, ok grafikk (litt tegneserie-still). Dette er et spill først og fremst for oss strategifans, men kan være aktuelt for de fleste som setter historie, spillbarhet og gjennomføring høyt, og som ikke nødvendigvis må ha det råeste av grafikk. Ellers har man vel America's Army. Husker ikke om det var LAN på det, men det kan du jo sjekke. Riktignok veldig lenge siden jeg har spilt det, men var en av de mer realistiske fps-ene jeg har spilt. Ellers er vel også Enemy Territory: Quake Wars gratis. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vi har en post her på forumet om gratis spill i mange sjangere, men beklageligvis finner jeg den ikke. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vi har en post her på forumet om gratis spill i mange sjangere, men beklageligvis finner jeg den ikke. gode spill som er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå