Gå til innhold

Hva er deres Gamerscore?

Psykake

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg har hora meg på noen spill, men har ikke kjøpt noen achievement spill. Fikk lånt meg noen ach spill av en kompis, som takk for at jeg fikk tak i navnet på fyren som hacket accounten hans. Det var TMNT, Cars (gadd ikke mer enn 350g), Eragon (gadd ikke mer enn 250g), Open Season, og NBA 2K6.

Current gamerscore: 13370 (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5000 etlaent, og har runt 50 spill + noen arcades

hater achievments, stygge saker synes jeg! :thumbdown:

jøss det er i snitt 100p pr. spill, da må du nesten ha gått inn for og ikke få achivments

har vel rett i underkant av 20.000 sjøl på ca 35 spill

Endret av exs
Lenke til kommentar

Har selv 955, og jeg fikk Xboxen min for en uke siden.. (:

Synes atchievements er en drit bra ting jeg! (: Det gir meg motivasjon til å spille, og for å forbedre highscore og slikt. Hadde det ikke vært for atchievementsene, så hadde jeg kanskje ikke spilt hvert spill så mye som jeg gjør.. (:

Lenke til kommentar

660/4000 mulige :) Hatt 360 i rundt en måned nå.. Er så mange kjipe achivements at jeg ikke gidder bruke tid på dem.. Men er artig konsept og liker å få litt creds i form av achivements.. Men det er rent tilfelding at jeg har fått mange av dem..

Lenke til kommentar
Synes atchievements er en drit bra ting jeg! (: Det gir meg motivasjon til å spille, og for å forbedre highscore og slikt. Hadde det ikke vært for atchievementsene, så hadde jeg kanskje ikke spilt hvert spill så mye som jeg gjør.. (:

Ikke for å kritisere eller noe altså... Men er det ikke litt betenkelig at du trenger en ekstern faktor til å motivere deg til å spille spill som burde kunne motivere deg til å spille på egenhånd?

Lenke til kommentar
Ikke for å kritisere eller noe altså... Men er det ikke litt betenkelig at du trenger en ekstern faktor til å motivere deg til å spille spill som burde kunne motivere deg til å spille på egenhånd?

Hvis et spill har fete achievements så vil vel folk flest med 360 gjøre litt ekstra for å oppnå dem..

Et bra spill blir enda morsommere med achievements. :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...