Gå til innhold

Hva er deres Gamerscore?


Psykake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er noen i min krets som spiller drittspill utelukkende for GS. Etter noen runder Halo når vedkommende fikk en god del GS i multiplayer, så sa vedkommende før vedkommende stakk; Jeg føler at jeg har utrettet noe idag. Vedkommende spiller også Tetris Evolution.

 

Jeg, for min del, liker å spille spill nå og da sånn de skal spilles, og har vel hatt rundt 25-30 spill inkludert Arcadespill. Har 16210 GS. :)

 

laland360%20n0n.png

Lenke til kommentar

Jeg nærmer meg 30.000 i gamerscore nå. Jeg spilte fryktlig mye i starten når jeg var førsteårsstudent og singel :D Deretter har det blitt litt mindre poengjakting. Grunnen til den høye scoren er vel at i starten var det mange spill hvor man fikk 1000 poeng kun for å fullføre spillet, og da kommer poengene ganske fort. Ellers spiller jeg for spillopplevelsen og ikke for poengene, men jeg skal innrømme at poengene er med på å gi middels spill litt mer spenning :)

 

Spillarkivet.png

Lenke til kommentar

Jeg: "Hei alle sammen, jeg heter David og er achievementhore. "

Resten av gruppen: "Hei David!"

 

Jeg har faktisk ikke fått en eneste achievement siden 28/9, deilig å slippe det jaget. Det er jo moro og, men jeg har flere ganger spurt meg selv: Er det dette jeg vil bruke tiden min på? Spille søppel jeg aldri ville rørt hadde det ikke vært for lette achievements? Har bestemt meg for å hoppe av det lasset og bare spille spillene for det de er.

 

Jeg vil selvfølgelig gå litt ekstra for å makse ut GS i de spillene jeg liker, jobber f.eks nå med å få 10002 kills i BF: Bad Company, men det er noe jeg synes er moro så det skal jeg ikke slutte med. Men å kjøpe spill jeg ikke liker for å få 1000 lette er det slutt på.

 

GS per i dag: 67075

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...