yesm Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei! Jeg lurer på om noen vet om noen bra programmer for å konvertere cd audio til mp3...? Gjerne gratis programmer (ikke shareware) og url... yesm Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 cdex... søk på google så finner du det Lenke til kommentar
zTab Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Du kan laste ned en addon til winamp som heter CD Ripper fra winamp sin hjemmeside! Funker utmerket :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Exact Audio copy med Lame. Er gratis og sjefolainen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 CDex. lame og ogg. Gratis og best i klassen. http://www.cdex.n3.net Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei!Jeg lurer på om noen vet om noen bra programmer for å konvertere cd audio til mp3...? Gjerne gratis programmer (ikke shareware) og url... yesm EAC og lame er de skarpeste knivene i skuffen. AtW Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 http://www.cd-rw.org/articles/archive/mydeneaclame.cfm Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei!Jeg lurer på om noen vet om noen bra programmer for å konvertere cd audio til mp3...? Gjerne gratis programmer (ikke shareware) og url... yesm EAC og lame er de skarpeste knivene i skuffen. AtW EAC: - Gratis - Konfigurerbart herifra til evigheten - Mulighet for SVÆRT høy rippe-kvalitet (trolig uovertruffent) - Funker som front-end til fritt valgt enkoder - Automatisk oppslag i CD-database (selvsagt...) LAME: - Rykte for å være blant de aller beste enkoderene rent lydmessig - Flere justeringsmuligheter enn du gidder å lære deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå