Ritard Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg synes det er alt for mange krigs og skytespill til ps3. Jeg lurer på om noen kan anbefale meg et spill med mindre slossing/skyting og mer oppgaveløsning? Greit med litt vold nå og da ,men ikke konstant skyting! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er vel litt få slike spill enda. Crisis Core til PSP er kjempebra, det er jo et actionspill med sverd:P Så da slipper du skytingen hvertfall. Til PS3 så er vel Metal Gear Solid det "smarteste" spillet sånn sett. Du trenger faktisk ikke å skyte noen i det hele tatt der. Jeg vet ikke hvordan det er med Devil May Cry 4, men jeg husker hvertfall av samurai-tvillingen Onimusha har mye oppgaveløsing. Jeg venter ivrig på et nytt Onimusha spill for å si det sånn. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg vil anbefalle GTA IV, hehe.. Men andre kule spill er Haze og BF: BadCompany.. De synes jeg er bra, men dette er skytespill igjen da. Men det er de jeg synes er de kuleste til PS3.. Ellers er BurnOut Paradis bra da Lenke til kommentar
Ritard Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg vil anbefalle GTA IV, hehe.. Men andre kule spill er Haze og BF: BadCompany.. De synes jeg er bra, men dette er skytespill igjen da. Men det er de jeg synes er de kuleste til PS3.. Ellers er BurnOut Paradis bra da Ja ,jeg skal skaffe meg Gta4 -kunne egentlig tenkt meg å hatt Gta4 istede for Mgs4 ,noen som føler det motsatte Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 GRID også er et bra spill, et bil spill så det er sagt... Men GTA IV er å anbefalle på det sterkeste.. GTA IV selges billing på Elkjøp om jeg ikke husker helt feil, 499 eller noe sånt, var et sted jeg så det til 499, mener det var der. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Få deg Burnout Paradise, bedre grisekjøring skal du lete lenge etter! Dessuten kommer en dritfet oppdatering 10 juli, med masse nytt stesj, enda en om et par måneder med motorsykler og natteskjøring og til slutt en till enda litt senere med en hel øy å boltre seg på! Du kommer til å ha det gøy med BP, og jeg kan sikkert gruse deg et par ganger Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ah forresten, hvordan kunne jeg glemme disse to. (kanskje fordi jeg forventer at alle PS3 eiere har dem) Gode oppgaveløsningsspill er Assassins Creed, Uncharted Drakes Fortune og Ratchet and Clank Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 ratchet and clank er godsaker.. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg synes det er alt for mange krigs og skytespill til ps3. Jeg lurer på om noen kan anbefale meg et spill med mindre slossing/skyting og mer oppgaveløsning? Greit med litt vold nå og da ,men ikke konstant skyting! Sjekk ut Civilization Revolution. Konsoll strategi i øverste klasse. Jeg tør garantere at du vil like det. Spesielt om du du har gått litt lei av shootere. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Call Of Duty 4, Uncharted begge er HELT konge! Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg lurer på om noen kan anbefale meg et spill med mindre slossing/skyting og mer oppgaveløsning? Greit med litt vold nå og da ,men ikke konstant skyting! Uncharted: Drakes Fortune er fasitsvaret på dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nå er det ikke mye oppgaveløsning og puzzles i Uncharted da. Det er nesten utelukkende et skytespill. Så jeg tror ikke spillet er helt hva trådstarter er ute etter. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nå er det ikke mye oppgaveløsning og puzzles i Uncharted da. Det er nesten utelukkende et skytespill. Så jeg tror ikke spillet er helt hva trådstarter er ute etter. Jo, det er mye puzzles i Uncharted. Skjønner ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 GRID også er et bra spill, et bil spill så det er sagt... Men GTA IV er å anbefalle på det sterkeste.. GTA IV selges billing på Elkjøp om jeg ikke husker helt feil, 499 eller noe sånt, var et sted jeg så det til 499, mener det var der. hos absoluttspill.no koster den 389,- med 29 kr ifrakt! Så du sparer litt til. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jo, det er mye puzzles i Uncharted. Skjønner ikke hva du snakker om. Njaa, det var heller en enkelt en her og der. Også synes jeg de var alt for lette til å by på noe riktig hodebry, eller det var vel én som var litt småvrien. Tomb Raider Anniversary var mye bedre med tanke på puzzles. (dog mye værre med tanke på skyting) Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, det er stort sett enkle puzzles i uncharted - men det er jo ikke noe rent skytespill av den grunn.... Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Prøv pixel junk Monsters.. Får det i PSN butikken, også prøv expansion pakken som ligger der.. masse moro i mange timer! Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 The Elder Scrolls lV: Oblivion er et godt valg om du ikke vil ha skyting. Men det er nok action orientert, men langt fra like mye som GTA eller andre spill nå til dags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå