Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

GPS-programvare til E71

Anbefalte innlegg

Lurer på å anskaffe meg en Nokia E71. Den har innebygget GPS, og man kan bruke Nokia Maps. Dette er jo gratis, men man må betale for en tidsbegrenset lisens for å kunne bruke veiviserfunksjonen. Så at det koster 100 euro for ett år.

Dermed lurer jeg på om jeg heller skulle gå for en pakke med programvare, lisens og kart fra en annen leverandør. Vil derfor høre noen erfaringer med TomTom, Garmin, Navigon eller andre.

En forutsetning er at man enkelt kan oppdatere programvaren og kartene man har betalt for, helst uten ekstrakostnader. Eventuelt også opplysninger om programvaren er låst til telefonen. Har nemlig en Nokia 6110 Navigator fra før.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Lurer på å anskaffe meg en Nokia E71. Den har innebygget GPS, og man kan bruke Nokia Maps. Dette er jo gratis, men man må betale for en tidsbegrenset lisens for å kunne bruke veiviserfunksjonen. Så at det koster 100 euro for ett år.

Dermed lurer jeg på om jeg heller skulle gå for en pakke med programvare, lisens og kart fra en annen leverandør. Vil derfor høre noen erfaringer med TomTom, Garmin, Navigon eller andre.

En forutsetning er at man enkelt kan oppdatere programvaren og kartene man har betalt for, helst uten ekstrakostnader. Eventuelt også opplysninger om programvaren er låst til telefonen. Har nemlig en Nokia 6110 Navigator fra før.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har testet tomtom på E71.. får det ikke til å virke, kommer ikke opp i det hele tatt. Tror det er fordi screen layout er forskjellig fra standard (landscape) fungerer greit på E70 og E51, men samme symptom hvis jeg starter opp TomTom på E70 i landscape mode..

PS. det finnes patch for å bruke intern gps til tomtom, men det hjelper ikke når man ikke engang får startet programmet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...